Nekilnojamojo turto plėtotojai reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį skyrė 4,148 mln. litų - 57 proc. daugiau negu pernai tuo pačiu metu, kai tam buvo išleista 2,639 mln. litų.
Nors skaičiai akivaizdūs, bendrovės tvirtina, kad reklamos apimtys pučiasi dėl naujų produktų, o ne mažėjančio pirkėjų susidomėjimo, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Nekilnojamojo turto portalo „Reals“ vadovė Ina Gocentienė pažymi, kad daugiausia reklamuojasi nekilnojamojo turto plėtotojai ir bankai. Neretai tai būna bendri reklamos projektai.
„Sugriežtėjusios bankų sąlygos, krizė finansų rinkose kiekvieną verčia skaičiuoti pinigus - pirkėjai laukia. Susidomėjimas nekilnojamuoju turtu nėra sumažėjęs, jis toks pats kaip ir prieš pusmetį. Tačiau žmonės neskuba pirkti. Jie dabar gerokai išrankesni“, - sakė ji.
Nekilnojamojo turto bendrovės „InReal“ Tarpininkavimo departamento vadovas Nerijus Valikonis pažymi, kad tuo metu, kai nekilnojamojo turto rinka buvo aktyvi, reklamos beveik nereikėjo, o šiuo metu, kai nekilnojamojo turto bumas gerokai aprimęs, įmonėms tenka ieškoti vis daugiau įvairių priemonių, kurios padėtų pritraukti kuo daugiau klientų.