Neeilinis išbandymas vairuotojams ir kelininkams: nurodė, kada galima tikėtis visur nuvalytų kelių

Pastarąją parą Lietuvą aplankė stiprus snygis – gatvėse ir už miesto ribų skaičiuojamų avarijų išaugo dešimtimis, o dalis kelių tapo nepravažiuojami ne tik dėl gausaus sniego, bet ir užvirtusių medžių.

Naujienų portalo tv3.lt laidoje „Dienos pjūvis“ pokalbyje dalyvavęs Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis ir „Kelių priežiūra“ atstovas Petras Džervus nurodė, su kokiais sunkumais už kelių tvarkymą atsakingoms įmonėms tenka susidurti šiuo metu.

Pašnekovas P. Džervus pasakojo, kad šiuo metu naudojama didžioji dalis technikos priemonių, taip pat kelių barstymui išnaudojama kur kas daugiau druskos.

„Dirbame daug ir intensyviai, keliuose sukasi praktiškai ribinės mūsų pajėgos – virš 400 mechanizmų – tiek valymo, tiek barstymo įrenginių <...> Darbų kiekis yra milžiniškas. Jeigu neklystu, praeitą parą mes išbarstėme virš 3 tūkst. tonų druskos.

Jei sniego nėra daug, nesiformuoja ant kelio ledas, tai druskos nesistengiame pilti daug, bet jeigu matome, kad druskos taupymas gali išvirsti į siaubingą pavojų eismo saugumui, tai tada mes iš tiesų teikiame būtinybę pasirūpinti, kad taip neįvyktų“, – teigė jis.

Tuo metu pašnekovas P. Poderskis pastebėjo, kad sostinės kelius prižiūrinčiai įmonei technikos šiuo metu netrūksta, tačiau kai kurių priemonių trūksta kiemsargiams.

„Technikos įmonei „Grinda“ nė kiek netrūksta, šiek tiek jos trūksta toms įmonėms, kurios prižiūri miesto teritorijas – šaligatvius, aikštes, takus. Labai gaila, ten yra dar fizinio darbo. Bet siekiame panaikinti jau kitais metais vyksiančiuose konkursuose dėl teritorijų tvarkymo. Reikalausime, kad visas darbas būtų mechanizuotas vienaip ar kitaip.

Technikos galbūt labiausiai trūksta tiems paprastiems kiemsargiams, kurių darbas dar išlikęs kai kuriose įmonėse, institucijose, ten mechanizacijos lygis nelabai didelis, bet teko pastebėti, kad pakankamai nemažai jau turi mechanizuoto valymo techniką, naudojamą ir mažo lygmens teritorijų valymui“, – pastebėjo Vilniaus savivaldybės atstovas.

REKLAMA

Tiesa, P. Poderskis priduria, kad šiemet didelis snygis papildomų lėšų iš numatyto biudžeto nepareikalaus.

„Reikia pastebėti, kad nors praėjusiais metais snygio nebuvo tokio didelio, bet pakankamai svyravo temperatūra, todėl mes prevenciškai nemažai barstėme druskų. <...> Jeigu stichiniai snygiai nesikartos, išliksime panašių asignavimų ribose. Jeigu ta situacija kartosis dažniau, tai viršysime biudžetą, bet kol kas viskas yra taip sustyguota, kad smėlio ir druskos mišinio yra su kaupu“, – pridūrė jis.

„Kelių priežiūra“ atstovas P. Džervus patikino, kad išaugęs poreikis valyti kelius neabejotinai padidins pinigų poreikį, be to, paaiškino, kada visi keliai Lietuvoje turėtų būti nuvalyti.

„Esant ekstremaliai situacijai, visas darbas kainuos gerokai brangiau, negu kad būtų eilinė žiemos diena.

Pasibaigus snygiui, maždaug per dvi paras tikrai bus galima visur nuvažiuoti, galbūt ir greičiau visa tai įvyks. Be abejo, reikėtų pranešti eismoinfo.lt, kur yra sudėtinga situacija.

Aš manau, kad visada galima rasti kažkokių sprendimų, kad pagelbėtumėme žmonėms, bet paantrinsiu gerbiamam Povilui – iš tiesų daugeliu atvejų užstrigimai pūsnyje yra privatus reikalas“, – paaiškino pašnekovas.

Kviečiame žiūrėti portalo tv3.lt laidos „Dienos pjūvis“ pokalbį su Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriumi Povilu Poderskiu ir „Kelių priežiūra“ atstovu Petru Džervumi.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų