Tinklo namų rinkoje Jungtinėse Valstijose palyginamieji pardavimai sumažėjo 3,6 proc., o kitur pasaulyje – procentu.
Tarptautinio verslo rezultatus „McDonald's“ pavadino „nevienareikšmiškais“, akcentuodamas silpnus rodiklius Jungtinėje Karalystėje, tačiau gerus Artimuosiuose Rytuose bei Japonijoje.
„McDonald's“ vadovas Christopheris Kempczinskis pareiškė, jog tinklas nenukentėjo dėl antiamerikietiškų nuotaikų sustiprėjimo tarptautinėse rinkose, kurios stipriausiai reiškiasi Kanadoje ir Šiaurės Europoje.
„Tai neturėjo įtakos mūsų verslui, o vartotojai „McDonald's“ prekės ženklą ir toliau vertina palankiai“, – sakė jis.
Tinklo pirmojo metų ketvirčio bendros pardavimų pajamas sumenko 3 proc. iki 6,0 mlrd. JAV dolerių, pelnas – taip pat 3 proc. iki 1,9 mlrd. dolerių.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!