• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pats laikas susipažinti su pačiais kvailiausiais ir ne ką mažiau šokiruojančiais prekių ženklais, rašo „Business Insider“.

REKLAMA
REKLAMA

Retkarčiais pačios įmonės labai greitai susivokia, kad pasirinkdamos prekės ženklą jos padarė didžiulę klaidą. Pavyzdžiui „Gap“ savo prekės ženklo senąjį dizainą grąžino maždaug po savaites, nes įmonės „Facebook“ puslapį užliejo pasipiktinusių klientų komentarų lavina.

REKLAMA

Žinoma, kartais prekės ženklo dizainas yra skonio reikalas, tačiau kai kurie dizaino pavyzdžiai verčia rimtai susimąstyti kas tuo metu dėjosi sprendimus priimančių asmenų galvose, jeigu jie nusprendė į rinką paleisti tikrai dviprasmiškas mintis sukeliančius produktus.

Londonas 2012

2012 metų Londono olimpinių žaidynių logotipas kai kurių kritikų nuomone priminė Lizą Simpson, užsiimančią oraliniu seksu, tačiau šis pavyzdys tėra ledkalnio viršūnė.

REKLAMA
REKLAMA

Minėtas logotipas kainavo net 400 tūkst. svarų sterlingų. Vieniems jis priminė Lizą Simpson, o kitiems panėšėjo į svastiką. Tuo tarpu Iranas pagrasino boikotuoti olimpines žaidynes, nes šis ženklas jiems asocijavosi su raidžių kombinaciją „Zion“. Jums spręsti į ką panašus šis kūrinys, tačiau atrodo, kad jam bus lemta patekti į juoduosius dizaino istorijos puslapius.

 

Dviprasmiški prekių ženklai: 2012 metų Londono olimpinės žaidynės (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: 2012 metų Londono olimpinės žaidynės (nuotr. Organizatorių)

 

Katalikų bažnyčios arkivyskupijos jaunimo komisija

Šis ženklas 1973 metais buvo sukurtas Katalikų bažnyčios arkivyskupijos jaunimo komisijai. Atsižvelgiant į pastarųjų metų skandalus, kūrinys kelia dviprasmiškas mintis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Dviprasmiški prekių ženklai: Katalikų bažnyčios arkivyskupijos jaunimo komisija (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: Katalikų bažnyčios arkivyskupijos jaunimo komisija (nuotr. Organizatorių)

 

Arlingtono pediatrijos centras

Nenuostabu, kad JAV buvo nusiaubtas vieno pediatro kabinetas. Įniršusi minia susiejo šią profesiją su pedofilija. Įdomu kokie žmonės yra atsakingi už tokio ženklinimo aprobavimą?

 

Dviprasmiški prekių ženklai: Arlingtono pediatrijos centras (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: Arlingtono pediatrijos centras (nuotr. Organizatorių)

 

Saulėtekio suši

Prekės ženklo kūrėjai tikėjosi stilizuoti už japoniško namo tekančią saulę.

 

Dviprasmiški prekių ženklai: Saulėtekio suši (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: Saulėtekio suši (nuotr. Organizatorių)

 

„A-Style“

Manote, kad kompanija nesuprato ką daro. Klystate. „A-Style“ siekė sukurti šokiruojantį prekės ženklą. Tiesą sakant kompanija visų pirma sukūrė prekės ženklą ir tik vėliau ėmėsi paties produkto gamybos. Šiuo ženklu buvo puošiami marškinėliai.

REKLAMA

 

Dviprasmiški prekių ženklai: „A-Style“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „A-Style“ (nuotr. Organizatorių)

 

„Sherwin Williams“

„Sherwin Williams“ norėjo įrodyti, kad gali visą pasaulį padengti kraujo raudonumo spalva. Šis nuodėmingas prekės ženklas pasirodė 1906 metais.

 

Dviprasmiški prekių ženklai: „Sherwin Williams“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „Sherwin Williams“ (nuotr. Organizatorių)

 

„Doughboys“

Kai kurios kepyklos nestokoja fantazijos.

 

Dviprasmiški prekių ženklai: „Doughboys“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „Doughboys“ (nuotr. Organizatorių)

 

„Mont-Sat“

Kažin į kokią auditoriją orientavosi įmonės rinkodaros specialistai?

Dviprasmiški prekių ženklai: „Mont-Sat“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „Mont-Sat“ (nuotr. Organizatorių)

„Locum“

Norite tikėkite, norite ne, tačiau šį prekės ženklą švedų turto valdymo kompanija pasirinko savo kalėdinių atvirukų puošybai.

REKLAMA

Kalbinės dviprasmybės retkarčiais pribloškia.

Dviprasmiški prekių ženklai: „Locum“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „Locum“ (nuotr. Organizatorių)

„Kids Exchange“

Tereikėjo tinkamos skyrybos ir niekas nebūtų sukėlęs skandalo.

Dviprasmiški prekių ženklai: „Kids Exchange“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „Kids Exchange“ (nuotr. Organizatorių)

„The Computer Doctors“

Ši kompanija dievagojasi taisanti tik kompiuterius, todėl urologo pagalbos derėtų ieškoti kitame kabinete.

Dviprasmiški prekių ženklai: „The Computer Doctors“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „The Computer Doctors“ (nuotr. Organizatorių)

Pieniškos dešrelės

Reklama kalba pati už save.

Dviprasmiški prekių ženklai: Pieniškos dešrelės (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: Pieniškos dešrelės (nuotr. Organizatorių)

„Catwear“

Moterys turėtų įsižeisti.

Dviprasmiški prekių ženklai: „Catwear“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „Catwear“ (nuotr. Organizatorių)

Jaunimo šokių mokykla

Šis pavyzdys demonstruoja jūsų moralinio ištvirkimo laipsnį. Pažvelkite į paveikslėlį ir pasakykite, ką matote? Šokančią pora ar krūtis?

Dviprasmiški prekių ženklai: Jaunimo šokių mokykla (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: Jaunimo šokių mokykla (nuotr. Organizatorių)

„Pride in Oldham“

Mes net nenutuokiame ko buvo siekiama šiuo prekės ženklu, tačiau manome, kad už viso to stovi piktų pelėdų asociacija.

Dviprasmiški prekių ženklai: „Pride in Oldham“ (nuotr. Organizatorių)Dviprasmiški prekių ženklai: „Pride in Oldham“ (nuotr. Organizatorių)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų