Į teismą grįžta „Pigu“ reklamos byla

Teismas turės iš naujo spręsti dėl Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovės „MCI Management“ valdomos Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovės „Pigu“ reklamos – ją Konkurencijos taryba pripažino klaidinančia ir skyrė bendrovei 5,4 tūkst. eurų baudą.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) birželio 4 dieną konstatavo, kad pirmosios instancijos teisme nagrinėjant bylą dėl „Pigu“ skleistos reklamos buvo pažeisti procesiniai reikalavimai, todėl ją perdavė Vilniaus apygardos administraciniam teismui (VAAT) nagrinėti iš naujo, pranešė Konkurencijos taryba.

VAAT 2016-ųjų spalį buvo patvirtinęs, kad „Pigu“ reklama klaidino vartotojus, todėl Konkurencijos taryba buvo teisi skirdama įmonei 5,4 tūkst. eurų baudą.

Konkurencijos tarybos vertinimu, „Pigu“ pirkėjus klaidino 2015 metų liepą įvairiose interneto svetainėse bei naujienlaiškiuose skleista kvepalų ir buitinės technikos reklama.

„Pigu“ 2015 metais jau skirta 7,6 tūkst. eurų bauda, o 2014-2015 metais bendrovė dėl to buvo įspėta du kartus.

REKLAMA

Portalui tv3.lt komentarą pateikė ir įmonės generalinis direktorius.

„Mūsų apeliacinis skundas buvo patenkintas – tai yra didelis ir svarbus laimėjimas. Įrodėme, kad pirmosios instancijos teismas nenustatė bylai išspręsti svarbių aplinkybių, jų neištyrė visapusiškai ir objektyviai, t.y. rėmėsi tik Konkurencijos tarybos išvada.

Tikime, kad į mūsų argumentus bus atsižvelgta ir įrodyta, kad „Pigu.lt“ reklama nebuvo siekiama klaidinti vartotojų“, – sako „Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų