„Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis tvirtino, kad svarbu apsispręsti, kam būtų skirtas automobilio mokestis - aplinkosaugai, automobilių parko atnaujinimui ar socialinės atskirties mažinimui. Be to, naujasis mokestis būtų neskausmingas, jei būtų sumažintas gyventojų pajamų apmokestinimas: „Pirmiausia reikia atsakyti į klausimą, koks būtų tokio mokesčio tikslas, o nuo to turėtų priklausyti ir mokesčio apskaičiavimo formulė.“
Savo ruožtu „Nordea“ vyriausias ekonomistas Žygimantas Mauricas tikino, kad automobilių mokesis Lietuvoje neturėtų būti įvedamas, nes jis sumažintų gyventojų mobilumą ir šalies ūkio augimo perspektyvas. Vietoje automobilio mokesčio, norint mažinti miestų apkrovimą automobiliais, būtų galima plačiau taikyti stovėjimo ir įvažiavimo į centrines miesto dalis įmokas arba didinti pridėtinės vertės mokestį (PVM) 1 proc.