REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį popiet banko „Swedbank“ klientai susidūrė su problemomis, bandydami pasinaudoti elektroninės bankininkystės paslaugomis, bankomatais ir elektroninėmis kortelėmis.

Penktadienį popiet banko „Swedbank“ klientai susidūrė su problemomis, bandydami pasinaudoti elektroninės bankininkystės paslaugomis, bankomatais ir elektroninėmis kortelėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Swedbank“ atstovų teigimu, klientai susidūrė su problemomis apie 14 val., o po pusvalandžio dauguma paslaugų jau buvo atnaujintos. Tiesa, apie 15 val. vis dar buvo nesklandumų naudojantis banko išduotomis mokėjimo kortelėmis.

REKLAMA

Pasak banko atstovų, visus trikdžius siekiama pašalinti kuo greičiau.

(Papildyta 20:28 val.) „Swedbank“ pranešė, kad dėl tinklo įrangos sutrikimų banko elektroninės bankininkystės kanalai (mokėjimo kortelės, bankomatai, interneto bankas) kelias valandas veikė su pertrūkiais. Šiuo metu banko klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai.

 

„Sieksime užtikrinti, kad ateityje banko elektroninės bankininkystės kanalai veiktų be priekaištų. Atsiprašome klientų už nepatogumus“, – rašoma „Swedbank“ išplatintame pranešime.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų