„Swedbank“ atstovų teigimu, klientai susidūrė su problemomis apie 14 val., o po pusvalandžio dauguma paslaugų jau buvo atnaujintos. Tiesa, apie 15 val. vis dar buvo nesklandumų naudojantis banko išduotomis mokėjimo kortelėmis.
Pasak banko atstovų, visus trikdžius siekiama pašalinti kuo greičiau.
(Papildyta 20:28 val.) „Swedbank“ pranešė, kad dėl tinklo įrangos sutrikimų banko elektroninės bankininkystės kanalai (mokėjimo kortelės, bankomatai, interneto bankas) kelias valandas veikė su pertrūkiais. Šiuo metu banko klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai.
„Sieksime užtikrinti, kad ateityje banko elektroninės bankininkystės kanalai veiktų be priekaištų. Atsiprašome klientų už nepatogumus“, – rašoma „Swedbank“ išplatintame pranešime.