Grotelėmis pažymėti žodžiai (hashtags) naudojami duomenims perduoti ne tik socialiniame tinkle "Twitter", bet ir "Google+". Nauju būdu įmonių "Amazon", "Sony" ir "Microsoft" prekės siūlomos su nuolaida, nes siekiama pritraukti daugiau pirkėjų. Tiesa, mažmeninės prekybos ekspertai teigia, kad tai tėra reklaminis triukas ir vargu, ar tokia iniciatyva pasiteisins.
Ši naujovė nėra pirmasis "American Express" projektas, susijęs su socialiniais tinklais. Įmonės atstovas nepasakė, ar projektas, be JAV, bus diegiamas ir kitose šalyse.
Bryanas Robertsas, mažmeninės prekybos konsultacijų įmonės vadovas, teigė, kad dažniausiai pasiteisina mokėjimo technologijos, kurios palengvina vartotojų gyvenimą ar pagreitina patį pirkimo procesą. Išnagrinėjęs pirkimo per "Twitter" schemą, jis abejojo, kad buvo pasiektas bent vienas iš šių tikslų.