Už klaidinančias nuolaidas – tūkstantinės baudos

Restoranų tinklą valdanti bendrovė „Amber Food“ turi susimokėti 13,5 tūkst. eurų baudų už klaidinančią reklamą, nusprendė teismas.

Nuolaidą pasiūlė tik vienai rūšiai iš 39 picų. (nuotr. Fotodiena.lt/Audriaus Bagdono)

Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) atmetė „Amber Food“ skundą dėl Konkurencijos tarybos skirtų baudų už restoranų „Charlie pizza“ ir „La Crepe“ skleistą klaidinančią reklamą, pranešė taryba.

Konkurencijos taryba šių metų sausį paskelbė, kad „Charlie pizza“ ir „La Crepe“ reklamavo picas su nuolaidomis iki 66 ir 50 proc., todėl vartotojas galėjo tikėtis sutaupyti. Tačiau maksimalią 66 proc. nuolaidą „Charlie pizza“ pasiūlė tik vienai rūšiai iš 39 picų, o tariama akcija truko 9 mėnesius. „La Crepe“ taip pat daugiau kaip 10 mėnesių reklamavo iki 50 proc. tariamas nuolaidas picoms.

Savo ruožtu „Amber Food“ aiškino, kad informacija apie nuolaidą neklaidino vartotojų, buvo aiškiai nurodytas jos galiojimo laikas.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų