Pristatys tris naujas populiaraus gėrimo versijas su kava

Bendrovė „Coca-Cola“ užsimojo sukurti gėrimą, kuris patiks ir kolos, ir kavos mėgėjams. Naujo prekinio ženklo gėrimas „Coca-Cola (KO) With Coffee“, gaminamas iš kolos ir braziliškos kavos pasirodys 2021 m. vasarį. Tiesa, kol kas jį išbandyti galės tik JAV gyventojai, – rašo naujienų portalas CNN.

„Coca-Cola“. Pixabay nuotr.

Naujasis gėrimas gaminamas 3 skirtingų skonių – vanilinis, karamelinis ir juodosios kavos. Šį gėrimą ryte galima rinktis vietoje kavos puodelio. Nes naujojo gėrimo vienoje skardinėje yra 69 mg kofeino, o puodelyje kavos 95 mg.

Teigiama, kad sukurti naują gėrimą bendrovę įkvėpė vartotojai, kurie ieško naujesnių ir įdomesnių skonių. Tiesa, kolos ir kavos derinį bendrovė vartotojams pasiūlė dar 2006 metais, tačiau tuomet gėrimas populiarumo nesulaukė. 2008 metais naujojo gėrimo gamyba ir prekyba buvo sustabdyta.

„Mes paskubėjome, sukūrėme produktą, kuriam vartotojai dar buvo nepasirengę. Jiems tiek skonis šio gėrimo atrodė keistas, tiek vizuali išraiška „Coca-Cola“ prekinis ženklas vartotojams nesisiejo su kava. Šiandien matome, kad vartotojai yra pasirengę naujam produktui.

Be to, prie naujo produkto kūrimo prisidėjo ir koronaviruso pandemija. Jos metu netekome dalies pajamų. Mus skirtingai negu konkurentus labai paveikė barų, kavinių ir restoranų uždarymas. Tad reikėjo sugalvoti naują strategiją ir naujus produktus, kuriuos galėtume pasiūlyti rinkai“, – teigė įmonės atstovas Nancy Quan.

Atsisakys nuostolingų prekinių ženklų

Taip pat bendrovė skelbia, kad atsisakys prekinių ženklų, kurie neša nuostolius. Pavyzdžiui vaisių sulčių ir glotnučių prekinio ženklo „Odwalla“.

REKLAMA

„Šių metų, antrąjį ketvirtį įmonės pelnas sumažėjo 28 proc, todėl kaip ir kitos maisto ir gėrimų pramonės įmonės nusprendėme sumažinti produktų pasiūlą, ypač tų kurie neneša pelno. Tokie prekiniai ženklai jiems skiriamą laiką ir pinigus atima iš pelningesnių produktų. Tad sieksime nukreipti išteklius į tuos produktus, kurie turi daugiau galimybių augti.

Iš viso bendrovė valdo 400 prekinių ženklų, tačiau daugiau negu pusės jų pardavimų pelningumas siekia tik 2 proc. Nusprendėme turėti mažiau, bet užtat didelių ir stiprių prekinių ženklų, kurie tenkins vartotojų poreikius“, – komentavo įmonės atstovas James Quincey.

Anot bendrovės atstovo, įmonė jau ne pirmą kartą atsisako nepelningų produktų.

„Štai pernai per pirmąjį pusmetį atsisakėme 275 produktų, kurie irgi nenešė pelno. Be to produktams taikome 3 pakopų sistemą, kurią sudaro prekiniai ženklai – lyderiai, kurie generuoja didžiausią pelną, prekiniai ženklai – iššūkiai, kurie turi potencialo tapti lyderiais ir prekiniai ženklai – tyrinėtojai, su kuriais dar tik bandome sudominti vartotojus ir rinką“, – aiškina bendrovės atstovas.

Lietuvos naujas produktas nepasieks

„Coca-Cola HBC Lietuva“ atstovė Jolita Katkutė teigė, kad šiuo metu dar nėra aišku, ar naujasis produktas pasieks ir Baltijos šalių rinką.

„Tokiais atvejais sprendimai ir derinimo procesai dėl produkto pritaikymo ir tiekimo kitoms rinkoms užtrunka. Kol kas minėtas produktas yra skirtas JAV rinkai“, – sakė J. Katkutė.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų