Radinys žuvyje sukrėtė: vos spėjo ištraukti iš mergaitės burnytės

Noras paruošti skanią ir išskirtinę vakarienę gali baigtis visiškai ne taip, kaip planavote. Ypač jeigu parduotuvėje pirktame produkte nežinia iš kur atsiranda ten neturinčių būti metalo gabalų.

Tuo galėjo įsitikinti naujienų portalo tv3.lt skaitytoja. Ji iki šiol negali pamiršti, kas galėjo nutikti, jeigu vaikas būtų prarijęs metalines sąsagėles, kurios kažkaip atsidūrė įprastinėje parduotuvėje pirktoje lašišoje.

Savo vardo ir pavardės prašiusi neskelbti moteris pasakoja: „Praėjusią savaitę užsukau į Šilutėje, Tilžės gatvėje, esančią parduotuvę „Lidl“ nusipirkti žuvies. Norėjau paruošti atvyksiančiai anūkei skanią ir sveiką vakarienę. Tačiau iškepus žuvį ir pradėjus ja maitinti mergytę, žuvyje aptikau skabes. Patytiau tokį šoką, kad iki šiol negaliu atsigauti.“

Šilutiškė piktinasi prekybininkų aplaidumu. Jai baisu netgi pagalvoti, kas būtų nutikę, jeigu nebūtų pastebėjusi pavojingo radinio žuvyje.

„Baisu ir pikta, kad nesaugūs produktai vis dažniau papuola į prekybos centrus”, – sako šoko ištikta skaitytoja.

REKLAMA

Radinys žuvyje

Ji pasakojo iki šiol negalinti pamiršti, kad nekalta vakarienė vos nesibaigė skaudžia nelaime, kurios tik per plauką pavyko išvengti.

„Tos „skabės“ buvo išimtos mergytei iš burnytes. Neišeina atsigauti, patirto šoko net neina suformuluoti sakiniu“, – rašė moteris.

Kaip įrodymą, kad istorija tikra, ji atsiuntė pirkinio nuotraukas.

Parduotuvės atstovė atsiprašo

Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė apgailestauja dėl susiklosčiusios situacijos. Ji tvirtina, kad šis klientės skundas prekybos tinklą jau pasiekė.

„Jau pasiteiravome, ar klientė galėtų pateikti informacijos, tokios kaip partijos numeris, galiojimo data, kurie yra svarbūs produkto identifikavimui. Jei pirkėja sutiks, prašysime mums atsiųsti radinius, kad galėtume dar nuodugniau viską ištirti”, – teigia prekybos tinklo atstovė.

Pasak pašnekovės, parduodamų produktų kokybei skiriama itin daug dėmesio, todėl iškart buvo pradėti papildomi šios prekės patikrinimai.

„Vizualiai jokie neatitikimai nustatyti nebuvo. Kadangi svetimkūnis rastas supakuotoje prekėje, nedelsiant kreipėmės ir į tiekėją dėl šio atvejo ištyrimo. Remdamasis pateiktais duomenimis, tiekėjas galės patikrinti atitinkamos partijos gaminius. Anksčiau dėl šio produkto tokių nusiskundimų nesame gavę”, – aiškina L. Skersytė.

Kur kreiptis įsigijus blogus maisto produktus?

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos tvirtinimu, pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą. Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę.

Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas.

Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą. Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.


Rašyti komentarą...
I
Iš klaipėdos
2019-12-03 15:56:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kada cia buvo zinesklaidoje apie bananus, dabar zuvije tai kada tie fabrikai praves instruktaza darbuotojams kaip reiktu dirbti geriau ar visi taip jau ussieme yra kad kars nuo karto galetu patikrinti savo darbuotojus. Tai ko toliau tap bus tai ir bus. As nedgi esu pastebejes kai tikrai yra darbuotojei dirba su auskarais grandinelemis ziedais. Ar butu taip geriau kad darbo metu pasidetu savo daigtus pvz. plauku silpnus saktukus. Jei tap nebus tvarkos ipac dirbant su maistu ateitije tikekimes didesniu nuotikiu. Ir tai pastebeje gamybos vadovams uz tokius darbo pazeidimus turetu bausti griesciau...
Atsakyti
-6

R
Romas
2019-12-03 15:44:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
I kokybę žiūrima aplaidžiai svarbus biznis gali pasakų nepasakoti mes jau esame patyrę ne kartą maximoje pirke faršą ir jame radę žuvies asakų,tai gal kiaulė prieš mirtį žuvies apsivalge.
Atsakyti
-2

B
Bronius
2019-12-04 09:27:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
Norėjau paklausti protingųjų, kaip patikrinti, jei viskas aklinai supakuota ir to gero yra kelios tonos? Ačiū.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (15)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų