REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštąjį Dakaro etapą, pažymėtą belgų motociklininko mirtimi, Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis finišo liniją kirto 33-ti. Prie starto linijos išsirikiavo 96 lengvieji automobiliai, iš kurių finišą pasiekė, nepasibaigus jo laikui, tik 70 ekipažų. Lietuvai atstovaujančios „General Financing – Autopaslauga“ komandos pilotas Benediktas Vanagas už „OSCar“ bolido vairo sėdo miegojęs tik porą valandų bei su skausmais po patirtos traumos šeštosios Dakaro dienos išvakarėse. Nepaisant to, ekipažas palaikė gerą tempą ir bendroje įskaitoje pakilo vienu laipteliu aukščiau.

REKLAMA
REKLAMA

Penktosios ir šeštosios Dakaro dienos parodė, kokios gali būti permainingos lenktynės, vykstančios Pietų Amerikos žemyne. Dakaro ralio pradžioje iš viso buvo užsiregistravusių 474 dalyvių, norintys įveikti „pragarišku“ vadinamą maratono ralį. Įpusėjus dykumos lenktynėms, jų liko tik vos pusę, tarp kurių yra abiejų lietuvių lenktynininkų Benedikto Vanago ir Antano Juknevičiaus ekipažai.

REKLAMA

Penktadienį greičio ruožą Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis įveikė jiems įprastu tempu. Startavę iš 62-osios pozicijos, jį baigė, aplenkdami pusę varžovų, 33-ti. Pasak Benedikto Vanago, jam sudėtingiausia buvo važiuoti penktosios Dakaro dienos naktį nei šeštajame etape.

„Naktį man važiuoti buvo daug sudėtingiau. Neprisimenu kaip mes susirinkome greičio punktus. Net neįsivaizduoju, kaip mes juos radome. Akys mato, tačiau smegenys tos informacijos nepriima. O dieną viskas buvo gerai. Turbūt tik kai nusprausiu, miegosiu ilgai“, - šypsojosi B. Vanagas. Tuo tarpu Benedikto Vanago šturmanas Andrejus Rudnickis teigia, kad tokiam teoriniam variantui, kad teks važiuoti nemiegojus, jis buvo pasiruošęs.

„Manau rezultatas išėjo visai neblogas. Mums pasisekė, kad lenktynių diena buvo lengvesnė nei prieš tai buvusi. Buvo sunku, bet mes tai padarėme“, - sakė baltarusis Andrejus Rudnickis. Šeštajame lenktynių etape „General Financing – Autopaslauga“ ekipažas taip pat neapsėjo be techninių nesklandumų – automobilio kuro užvirimo. Tik šį kartą tai nutiko penkios minutės po pirmojo greičio ruožo dalies finišo, nors šiandien ekipažas pylėsi aviacinio kuro. „Mums greičio ruože nuleido ratą, tačiau mes finišavome su nuleistu ratu. Ir tik sustojus už greičio ruožo ribos, automobilio variklis užgeso. Supratome, kad užvirė kuras. Manome, kad buvo likę standartinio degalų, tai gal įtakojome. Tačiau kitą kartą užsipylus, jau turėtume išsispręsti šias problemas“, - pasakojo Benediktas Vanagas. Lietuviams aviacinio kuro naudojimas pabrangins nuvažiuotų kilometrų kainą apie 4 kartus. „Dakare kiekvieną dieną su „OSCar“ mes sunaudojame apie 350 litrų degalų. Degalinėje standartinio kuro čia galima įsigyti už 2,5 litų arba dvigubai pigiau nei Lietuvoje. Aviacinis kuras, kurį mes dabar turime pilti, kainuoja 4 eurus litras, tai yra apie 13 litų. Tad įsivaizduokite, 13 litų padaugini iš 350 bei dviejų savaičių, tačiau kito pasirinkimo neturime, teks paišlaidauti“, - sakė Benediktas Vanagas. Šiandien Dakaro dalyviams yra laisva diena prieš dar septynis Dakaro maratono etapus. Lenktynininkai jau įveikė pusę Dakaro maratono distancijos. Po poilsio dienos jų laukia septintasis lenktynių etapas, kuriame lengvųjų automobilių vairuotojams reiks įveikti 533 kilometrus greičio ruožuose. Lenktynių metų lietuvių ekipažų rezultatus bus galima sekti dakaras.gf.lt. Taip pat varžybų metu naujausią informaciją bus galima rasti lenktynininko „Benediktas Vanagas“ „Facebook“ profilyje.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų