Mums patinka automobilių reklamos, bet tik nuotaikingos ir kuriose rodomi įspūdingi sportiniai modeliai ar bent jau jų fragmentai. Šis klipas yra kiek kitokio pobūdžio ne tik todėl, kad jis skirtas dar labiau padidinti ir taip nemažą publikos susidomėjimą būsimuoju „Lamborghini“ SUV, bet ir savo turiniu.
Kompiuterinės grafikos įrašo siužetas labai paprastas: keturis skirtingus elementus – žemę, orą, vandenį ir ugnį simbolizuojantys gigantiški sutvėrimai pabunda, keliasi ir skubėdami lekia į tą pačią susitikimo vietą. Anonse nėra nei vieno automobilio, netgi variklio skleidžiamo garso neišgirsite.
Kol kas galime tik pateikti patį klipą, skirtą „sužadinti apetitą“, ir priminti, kad Pekino automobilių paroda, kurioje bus pristatytas naujasis „Lamborghini“ monstras, atidaroma pirmadienį, balandžio 23 d.