Dar vieną nemalonų pokštą iškrėtė lėktuvas Tu-154, šįkart priklausęs Uzbekijos aviakompanijai "Chavo Julazi". Jis buvo priverstas nusileisti Ufos oro uoste. Techninės tarnybos specialistų nuomone, tiktai ekipažo sumanumo dėka nė vienas keleivis nenukentėjo.
Tu - 154 M, kuriame buvo 109 keleiviai ir 7 ekipažo nariai, skrido reisu "Ufa - Taškentas". Iš pradinio punkto - Ufos - lėktuvas išskrido pagal tvarkaraštį - 23 valandą 50 minučių vietos laiku. Vos išskridus paaiškėjo, kad negalima įtraukti šasi dešiniosios "kojelės". Ekipažas savo jėgomis pabandė pašalinti gedimą, bet visi bandymai buvo nesėkmingi ir jokių teigiamų poslinkių neatnešė. Lainerio vadas pranešė apie susiklosčiusią situaciją oro uosto dispečerinei, po to buvo nuspręsta apsisukti ir grįžti. Ekipažui reikėjo sukti ratus virš Ufos ir "deginti" kurą iki pat to laiko, kol bus galima mėginti priverstinai nusileisti.
Praėjus penkiolikai minučių po vidurnakčio lėktuvas tūpė. Manevras buvo techniškai sudėtingas ir netgi šiek tiek rizikingas, bet šioje situacijoje buvo optimalus. Šasi ne tik neįsitraukė, bet ir atsisakė normaliai išlįsti, pakrypdama kampu į nusileidimo taką. Lėktuvas pirmiausia palietė betoną kairiuoju šasi, po to - priekiniu ir tik paskiau, nuslydus nemažą atstumą dviem šasi, minkštai "sėstelėjo" ant sugedusio dešiniojo šasi. Šis palietė nusileidimo taką ir, neišlaikęs krūvio, užlūžo. Lėktuvas pakrypo, krito ant sparno ir šitaip brūžino betoną, kol pagaliau sustojo.
Po šio priverstinio nutūpimo keleiviai buvo išlaipinti ir nuvežti į oro uosto pastatą. Palikdami lėktuvą žmonės nuoširdžiai dėkojo ekipažui už sėkmingą nusileidimą, o vieną vyriškį, per daug "nuėmusį" stresą alkoholiu, vos pavyko sulaikyti ir išvesti, nes jis vis veržėsi į pilotų kabiną norėdamas išbučiuoti ekipažą. Rytmetį iš Taškento į Ufą išskrido tos pačios aviakompanijos kitas laineris, ir vakare keleiviai pagaliau pasiekė galinį punktą.