• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Telekomunikacijų bendrovė "Omnitel" toliau tobulina klientų aptarnavimą. Iki šiol bendrovės informaciją buvo galima gauti automatiniu atsakikliu, internetu, faksu, taip pat klientai galėdavo specialistų klausti tiesiogiai. Nuo šiol informaciją bus galima gauti ir trumposiomis SMS žinutėmis.

REKLAMA
REKLAMA

"Tobuliname teikiamas paslaugas siekdami klientams garantuoti kokybišką ir patogų aptarnavimą. Efektyviam darbui su klientais šiandien naudojamas ne tik telefonas, bet ir kitos priemonės. Šiuolaikiniame kontaktų centre norime akcentuoti, jog pats klientas dabar gali rinktis, ne tik kokios informacijos jam reikia, bet ir jos gavimo būdą", - sakė "Omnitel" Klientų aptarnavimo centro vadovė Violeta Juknevičienė.

REKLAMA

Paskambinę "InfoLinijos" numeriu 117, nuolatiniai "Omnitel" abonentai nuo šiol trumposiomis žinutėmis galės gauti trumpuosius informacijos, pagalbos ir "Omnitel" paslaugų numerius, "Omnitel" bankų sąskaitų kodus ir numerius, balso pašto peradresavimo kodus, SIM kortelės atblokavimo kodus, SMS centro numerį ir "Omnitel" atstovybių adresus.

REKLAMA
REKLAMA

Išankstinio mokėjimo paslaugos EXTRA vartotojai SMS žinute taip pat galės gauti trumpuosius specialius EXTRA, pagalbos, informacijos, "Omnitel" paslaugų numerius, balso pašto peradresavimo kodus, SMS centro numerį, EXTRA planų tarifus.

"Omnitel" klientai šiandien aptarnaujami keliais telefono numeriais. Paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą trumpuoju numeriu 1533, specialistai konsultuoja apie teikiamas GSM ir duomenų perdavimo paslaugas, įkainius, mokėjimų terminus, įjungiamos/išjungiamos paslaugos. Klientų aptarnavimo centre veikia automatinio skambučių paskirstymo sistema, kuri užtikrina, kad paskambinęs klientas būtų greitai ir kokybiškai sujungtas būtent su tuo bendrovės darbuotoju, kuris kvalifikuočiausiai gali suteikti informaciją ar atlikti paslaugą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau ne visuomet suteikiant informaciją reikia agento paslaugų. Nemokamas "InfoLinijos" trumpasis numeris 117 teikia pagrindinę informaciją atsakikliu, ją galima atsisiųsti faksu, o nuo šiol ir trumposiomis žinutėmis.

Paskambinus "Paslaugų valdymo" trumpuoju numeriu 1566, galima administruoti paslaugas, keisti planą, sužinoti slaptažodžius.

"Infofono" trumpuoju numeriu 1544 pateikiama informacija apie sąskaitą už paslaugas, prakalbėtą sumą, nemokamo laiko likutį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų