Siekdama dar labiau populiarinti savąją elektroninių knygų skaitymo programą “Microsoft Reader”, “Microsoft” pasiūlė naujausią jos versiją įsidiegusiems vartotojams iki lapkričio nemokamai siųstis populiariausias el. knygas.
Savo staliniame, nešiojamajame ar kišeniniame kompiuteryje “Microsoft Reader” įsidiegę vartotojai galės iš bendrovės tinklapio (http://www.microsoft.com/reader/promotions/free_shop.asp) parsisiųsti po 3 knygas per savaitę. Tarp siūlomų šiuo metu - Billo Brysono “A Short History of Nearly Everything”, Jameso Grippando “Last to Die” ir Hillary Liftin “Candy&Me”.
Tai jau ne pirmas kartas, kai stengdamasi nurungti pagrindinį savo varžovą elektroninių knygų programų srityje “Adobe Acrobat”, “Microsoft” siūlo įvairias akcijas, tačiau dabartinė savo patrauklumu ir trukme pranoksta visas ankstesniąsias.
“Microsoft Reader” buvo pristatyta 2000-ųjų rugpjūtį, ligi šiol ją parsisiuntė apie 6 mln. vartotojų. Prieš metus kartu su elektroniniu knygų katalogu pasirodė antroji programos versija, o šių metų pradžioje internete atsirado įrankiai, “nulaužiantys” “Microsoft Reader” apsaugą nuo el. knygų kopijavimo.