Bendrovės "Biogloba" reklama spaudoje, kad vartojant "Slim Caps" preparatus galima greitai sulieknėti, yra klaidinanti. Konkurencijos taryba bendrovei už Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė 5 tūkst. litų baudą ir įpareigojo nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą ir paskelbti paneigimą spaudoje.
Pasak Konkurencijos tarybos atstovės spaudai, tyrimas buvo pradėtas tarybos iniciatyva, įtarus, kad UAB "Biogloba", spaudos leidiniuose reklamuodama Anglijoje gaminamą ir kaip maisto papildą įregistruotą preparatą "Slim Caps", kuriuo prekiauja paštu, pateikė tokius teiginius, kurių, kaip paaiškėjo tyrimo metu, ji negalėjo pagrįsti.
Reklamoje buvo teigiama, kad "... netekti 5, 10, 25 ir daugiau kilogramų yra gana paprasta, nes šis preparatas veikia iš karto. Rezultatai matomi labai greitai, bet tai, suprantama, priklauso nuo antsvorio, kurio norite netekti. Šis preparatas padės per savaitę netekti nuo 1 iki 5 kilogramų..."
Konkurencijos tarybos nuomone, naudodama reklamos teiginius, kad "Slim Caps" preparatai gali sumažinti svorį 5, 10, 25 ir daugiau kilogramų, "Biogloba" galėjo tikslingai skatinti tam tikrą dalį vartotojų, kurie siekia sumažinti kūno masę, užsisakyti reklamuojamus preparatus ir tokiu būdu galėjo veikti jų ekonominį elgesį.
Tokiais veiksmais, kai spaudoje reklamuojant preparatą buvo naudojama klaidinanti informacija, bendrovė pažeidė Reklamos įstatymą, draudžiantį naudoti klaidinančią reklamą.
UAB "Biogloba" įpareigota informuoti Konkurencijos tarybą apie priimtame nutarime nustatytų įpareigojimų įvykdymą.
BNS