Uostamiestis dar tik mokosi priimti kruizinius laivus. Turizmo firmų ir laivų agentavimo kompanijų atstovai miesto ir uosto valdžiai išsakė pastabas apie tai, kas piktina ir kelia nepatogumų laivais į Klaipėdą atvykusiems svečiams.
Šiemet liepos pabaigoje Klaipėdos uoste iškilmingai buvo atidarytas ir pradėjo veikti Kruizinių laivų terminalas. Per pirmąjį jo darbo sezoną prie krantinių buvo prisišvartavę 28 turistus atplukdę laivai. Tačiau jų keleiviams teko susidurti su kai kuriais nepatogumais.
Vienos turistinės firmos vadovė Miglė Holliday Eltai tvirtino, jog vasarą buvo nustebinta sužinojusi, kad operatoriaus teises turinti bendrovė "Klaipėdos laivų remontas" pradėjo imti 20 litų mokestį už taksi automobilių įvažiavimą į teritoriją. Be to, moteris piktinosi, kad iki šiol nesugebėta paženklinti pėsčiųjų takų bei išėjimų į miestą. Priekaištų Kruizinių laivų terminalo veiklai bei infrastruktūrai turėjo ir kitų firmų atstovai, dalyvavę susitikime su miesto ir uosto vadovais.
Bendrovės "Klaipėdos laivų remontas" direktorius Naglis Puteikis savo ruožtu teisinosi, kad kiekvienas verslininkas gina savo interesus, tad priimdamas vienokius ar kitokius sprendimus taip pat elgiasi ir jis. N. Puteikio manymu, turizmo firmos vadovės minėtos problemos neturi didelės įtakos kruiziniam turizmui ir gali būti lengvai išsprendžiamos.
Tuo tarpu Klaipėdos vadovai pripažįsta, kad nesusipratimų ir nedidelių dabar kylančių problemų būtų galima išvengti. Tačiau iki šiol, anot vicemero Vidmanto Plečkaičio, Kruizinių laivų terminalo ateitis bei teritorijos išvystymas kuriamas tik vizijose, o jokių konkrečių planų ar brėžinių iki šiol nėra.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos duomenimis, kaimyniniuose uostuose įsikūrę kruizinių laivų terminalai mūsiškį kol kas gerokai lenkia atplaukiančių laivų skaičiumi. Jei Klaipėdoje šiemet lankėsi 28 laivai, tai Rygos uoste per tą patį laikotarpį prisišvartavo 111, o Taline - 190 kruizinių laivų.
ELTA