Ryšių su visuomene (RsV) agentūros "Kontaktų rinka" apyvarta pernai, palyginti su 2002-aisiais, ūgtelėjo 4,3 karto iki 476 tūkst. litų. Užpernai agentūra buvo pasiekusi 110 tūkst. litų apyvartą.
"Džiaugiamės pasiektais agentūros rezultatais ir nemažu augimu. Šiais metais planuojame tiek darbuotojų, tiek klientų skaičiaus augimą", - Eltai sakė "Kontaktų rinkos" direktorė Jolanta Urbanavičienė.
Pasak jos, daugiausiai dėmesio numatoma skirti agentūros paslaugų paketo stiprinimui, bendrovės tarptautinei plėtrai.
"Šiuo metu bendradarbiaujame su partneriais Didžiojoje Britanijoje, Latvijoje, Estijoje", - sakė ji.
Šiuo metu RsV agentūroje dirba 7 darbuotojai. Vykdydama įvairios apimties projektus, "Kontaktų rinka" bendradarbiauja su 4 samdomais konsultantais iš teisės, renginių organizavimo, politologijos sričių.
J. Urbanavičienės vertinimu, šiuo metu Lietuvos PR rinka auga ir formuojasi, atsiranda daug naujų agentūrų, kurios daugiausia teikia ryšių su žiniasklaida paslaugas. Lietuvoje nėra aiškiai apibrėžta spaudos atstovo ir ryšių su visuomene specialisto funkcija, tad dažnai ryšiai su visuomene suvokiami kaip žinios pateikimas žiniasklaidai. Jos nuomone, šiemet galimas PR agentūrų stambėjimas bei jungimasis.
Per praėjusius metus "Kontaktų rinka" dirbo su 13 klientų iš įvairių ūkio segmentų. RsV agentūra veiklą pradėjo 2002-aisiais. Šiuo metu jos klientai yra "Latvijas Balzams", "Bennet Distributors", "Sema", "Kraitenė", "Unilever", "Valio", "Fragrances International", "KristiAna" ir kt.
ELTA