Dėl neaiškumų su tranzitu per Lietuvą Kaliningrado geležinkelių keleivių srautas sumažėjo 18 procentų.
Pirmadienį (06.16) Kaliningrade surengtoje spaudos konferencijoje Kaliningrado geležinkelių operatorės viršininkas Viktoras Budovskis pažymėjo, jog nuo liepos 1 dienos įvedama nauja keleivinių traukinių tranzito per kaimyninės Lietuvos teritoriją tvarka leis susigrąžinti ankstesnį keleivių srautą. "Šis mechanizmas buvo detaliai suderintas ir yra aiškus, - pabrėžė geležinkelių vadovas. - O mūsų geležinkeliai praktiškai pasirengę jį įgyvendinti. Pavyzdžiui, bilietų kasų skaičius buvo padidintas dvigubai - nuo 8 iki 16, darbuotojai buvo atitinkamai apmokyti Maskvoje. Šiuo metu baigiama įforminti 1,3 tūkstančio vizų ir pasų traukinių brigadoms, dokumentai kurioms tvarkomi geležinkelių sąskaita", - pažymėjo V. Budovskis.
Pareigūno nuomone, pagrindine Rusijos Baltijos anklavo ir likusios šalies dalies susisiekimo priemone buvo ir liks geležinkelių transportas, o ne keltas, kuris sujungs būsimą Kaliningrado srities uostą "Vostočny" su Ust-Lugos uostu Leningrado srityje. Todėl Rusijos susisiekimo ministerijos vadovybė aktyviai sprendžia ne tik tranzito problemas, bet ir siekia modernizuoti Kaliningrado geležinkelių traukinius pagal tarptautinius reikalavimus.
“Rosbalt”-ELTA