• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Juridinė konsultacija

Kokie dokumentai reikalingi norint įregistruoti namų valdą?

Laikraščio skaitytojas J. Petrauskas iš Šilutės rajono norėtų sužinoti, kokie reikalingi dokumentai norint įregistruoti namų valdą.

Namų valda bus laikoma tuomet, jei žemės sklype stovi statiniai. Pastatų teisinei registracijai bus reikalingi Žemės ir kito nekilnojamojo turto kadastro ir registro valstybės įmonės išduotas pažymėjimas apie nekilnojamojo turto registre įregistruotus statinius ir teises į juos bei namų valdos planas. Į žemę po namų valda turi būti atkurta nuosavybė arba sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų