Šarūnas NARUŠEVIČIUS
Radviliškyje remontuodamas vilkiką prispaustas kabinos tragiškai žuvo 33 metų autošaltkalvis. Po tragedijos pasklido gandai, kad darbininkas triūsė nelegaliai ir į darbą priimtas tik po mirties.
Po pietų pertraukos sugrįžę darbininkai dirbtuvėse pamatė kraupų vaizdą. Darbininkas prispaustas sunkiasvorio vilkiko "Mercedes Benz" pakeliamos kabinos, gulėjo be gyvybės ženklų. Vyrai nedelsdami kabiną pakėlė ir žmogų ištraukė, tačiau atvykę greitosios pagalbos medikai tik skėstelėjo rankomis - krisdama kabina sutraiškė darbininkui galvą, o po tokios traumos žmonės nebegyvena.
Darbo inspekcijai bei teisėsaugos pareigūnams pradėjus tyrimą nustatyta, kad nelaimė įvyko gana banaliai. Darbininkas gavo užduotį pakeisti vilkiko priekinę kairės pusės oro pagalvę. Žinia, vilkikų varikliai bei priekiniai ratai remontuojami kabiną pavertus į priekį, tai yra pakėlus kabinos galinę dalį. Tai padaręs remontininkas atsuko prie pneumatinės pagalvės prijungtą oro žarną. Iš sistemos išėjo oras, atlaisvindamas pakeltą kabiną laikantį mechanizmą. Kelis šimtus kilogramų sverianti kabina netikėtai krito, sutraiškydama nespėjusį pasitraukti remontininką.
Po tragedijos įmonėje prasidėjo stebuklingi dalykai. Įmonės vadovai tyrėjui pateikė dokumentus, kad žuvęs darbininkas buvo priimtas vos prieš 4 valandas. Tačiau net ir tas valandas remontininkas ne dirbo, o klausėsi saugumo techniko instruktažą, ką liudija šviežūs įrašai žurnale. Be to, naujokas nepateikė pažymėjimo, kad yra apmokytas remontuoti sunkvežimius, žadėdamas šį dokumentą atnešti vėliau, tačiau patikėję vadovai vis vien specialistą priėmė.
Radviliškyje kalbama, jog dirbtuvėse įvyko tipiška lietuviška istorija - remontininkas dirbo nelegaliai, gaudamas algą vokelyje. Į darbą jis priimtas tik po žūties, siekiant išvengti baudų. Žinoma, tai ir liks neįrodyti gandai.