Mantas LIDEIKIS
Piko metu perpildyti ir bet kur stojantys "mikriukai" - jau istorija. Įsigaliojus Kelių eismo taisyklių pakeitimams, maršrutinių taksi vairuotojai nebegali sustoti kelio ženklo "Sustoti draudžiama" galiojimo zonoje. Priekabiau kontroliuojama ir dėl stovinčių keleivių vežimo tam nepritaikytuose maršrutiniuose taksi. Visa tai daroma dėl keleivių ir eismo saugumui, bet keleiviai tuo nepatenkinti. Jie buvo įpratę, jog "mikriukas" sustoja ten, kur žmogus panori, ir dar pyksta, kad vairuotojai juos veža toliau, nei prašyta. Pasinaudodami proga žmonės iš mašinų šokinėja prie sankryžų, kai kurie išlipa net viduryje gavės.
Vairuotojai nepatenkinti tuo, kad jie pradėti bausti vos tik įsigaliojus pakeitimams, nedavus jokio pereinamojo laikotarpio.
Tuo tarpu Kauno vyriausiojo policijos komisariato Viešosios policijos patrulių būrio vadas Remigijus Balandis, kurio vyrai ir "skriaudžia" vežėjus, įsitikinęs, jog eismo priežiūros pareigūnai tiesiog atlieka savo darbą. Pasak pareigūno, tvarkos nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia, tai, kaip greitai informacija apie Kelių eismo taisyklių pakeitimus pasiekė vežėjus, priklausė tik nuo jų pačių ir nuo jų įmonių vadovų. Įsigaliojus įstatymams pareigūnai privalo jų paisyti nuo pat pirmos dienos, todėl apie kokį nors pereinamąjį laikotarpį negalėjo būti jokios kalbos.
Vis dėl to problemas mėginama spręsti. Tose miesto vietose, kur galima, ženklai "Sustoti draudžiama" yra keičiami į "Stovėti draudžiama". Pastarojo ženklo ribose "mikriukų" vairuotojai" drąsiai gali sustoti ir nebijoti būti nubausti.
Užtat kitų automobilių vairuotojai patenkinti: anksčiau važiuodamas paskui mikroautobusą nežinojau, ko iš jo laukti, o dabar jie drausmingesni, mažiau sukelia avarinių situacijų.