
Dviem ratais varomą techniką pasirinkusių dalyvių tarpe finišo podiumas šįkart netikėtai buvo vien lietuviškas: pirmas finišavo Tomas Vaicekauskas, antras liko Irmantas Buivydas (+30 sek.), trečias – Eimantas Jankus (+1 min. 39 sek.). Vis dėlto, žiūrint į rezultatus pirmoje ralio dalyje, tokia baigtis buvo mažai tikėtina, nes lyderių rikiuotė atrodė visiškai kitaip. Lemtingu tapo septintasis greičio ruožas, kuriame tolimesnė kova dėl aukščiausių vietų baigėsi daugeliui lyderių. Galiausiai, paskutiniame ruože medį kliudė, o vėliau griovyje užstrigo estas Jaspar Vaher, taip apmaudžiai iššvaistydamas daugiau nei 1 minutės ir 20 sekundžių persvarą ir atverdamas T. Vaicekauskui kelią į pergalę.
Nors po klaidos septintajme greičio ruože iš ralio pasitraukė 2WD Pro įskaitos lyderis – suomis Patrik Akerfelt, tačiau šioje dviem ratais varomųjų kategorijoje intrigos nebeliko – nepaisant paskutiniame etape taikomo 1,5 taškų koeficiento, jis jau užsitikrino čempiono vardą. Kitose penkiose įskaitose situacija susiklostė skirtingai. Įtempčiausia kova numatoma greičiausioje iš jų – 4WD Pro, kur į čempiono titulą realiai pretenduoja keturi dalyviai.
Paskutinis Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) Lietuvos ralio elektroninių pirmenybių etapas numatomas rugsėjo 24-29 dienomis – savaitę prieš Lietuvos automobilių ralio čempionato finalą, kuris vyks Zarasų regione. Kaip ir realios varžybos, virtualus etapas taip pat turės 1,5 taškų koeficientą, todėl gerai finišuoti bus ypatingai svarbu.

