Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Uber yra taksi bendrovė, kuri vairuotojų nesamdo, taip išleisdama ketvirtadaliu mažiau pinigų vienai pervežimo paslaugai atlikti. Automobilių savininkai patys vežioja keleivius savo automobiliais ir moka Uber ketvirtadalį uždarbio už tai, kad Uber jiems suranda tuos keleivius. Automobilių savininkų ir Uber poreikiai nesutampa. Norint konkuruoti su kitais transporto paslaugų tiekėjais,Uber reikia, kad keleiviai mažaiu laiko lauktų taksi, todėl reikia, kad kuo daugiau automobilio savininkų būtų prieinami Uber kompanijai net ir tose vietose, kur keleivių būna mažai, tenka ilgai tų keleivių laukti, ir automobilių savininkų uždarbis yra niekingai mažas. Automobilių savininkai tuo tarpu siekia uždirbti daugiau per trumpesnį laiką, todėl stengiasi būti ten, kur daugiau keleivių.

Kaip gali Uber kompanija, nepasamdžiusi vairuotojų, priversti tuos vairuotojus ir dar automobilių savininkus, elgtis taip, kaip naudinga Uber kompanijai? Psichologiniu manipuliavimu. Naudojami žaidimų kompanijų ir filmų tiekėjos Netflix išrasti triukai, kad priversti automobilių savininkus uždirbti mažiau, dirbant ilgiau, praktiškai kenkiant sau ir nešant naudą Uber kompanijai. Smulkiai šis psichologinis manipuliavimas aprašytas čia. Bėda ne tik tame, kad Lietuvos valdžia atidavė lietuvius suėsti Uber kompanijai be jokios kontrolės. Bėda tame, kad nauju Darbo kodeksu Uber kompanijos turimos laisvės (nevaržomai be jokios atsakomybės eksplotuoti lietuvius) gali tekti visiems Lietuvos darbdaviams.
Pelnas 37eur atskaičius 17% bus 30,71eur, dar kuras 100km kokie 8l-0,9eur/l galutinis rezultatas ~25eur. Plius 21% nuo uber mokamo mokesčio. Dar klausimas, kodėl skaičiuojama 17% mokesčių(GPM ?), jei vien VSD yra 29%.
Per 4 val 37 eurus tai vid 10-9 pavezejimai i va max 1.8 pasadkes tai autorius pis....t.Nerealu,KUR amortizacija
UBER nE taksi paslauga o automobilio dalynymas O autorius raso apie taksi darba.Tai UBERIUi turi buti tokie pat reikalavimai kap taksi vairuotojams
neteisingai vyrukas skaiciuoja!! as uber dirbu nuo pirmos dienos ir kai susimokes kitus mokescius tai pamatys kad jo dziaugsmas labai greitai isgaruos nes jis visai ne taip skaiciuoja mokesciai yra zymiai didesni ir jei surinko 37 eurus tai atmetus mokescius gal bus 17 maximum ir dar reikia atmest kura ir masinos nusidevejima taip kad vaikinukas smarkiai klysta ir labai klaidina kitus toks rasytojas!!!
Kazkaip jam su skaiciavimu prastai..rao 37eurai minus 17% mokesciu ir minus benzinas jam liko gryno pelno 30euru..17% nuo 37euru yra 6,29eurai lieka 31,71eurai. Su 2013m.fordu net ir dyzeliu manau sunku nuvaziuot 100km uz pora euru degalų.
geras straipsnis,as pats galvoju cia isidarbint ,pasimsiu uz pora simtu e koki suzuki ar daewoo 10 metu senumo ir ramu,vienitelis klausimas ar po tu mokesciu bent 50 procentu lieka uzdarbio?
Jam reikėtų rašytoju dirbti, o ne vairuoti. Wohoho, kalba netaisyta! U Guys, seriously?
Tokie pinigai ateina neisdirbus net ir 5-6 valandu. Sioje srityje viska lemiamas faktorius - iskvietimai. Bus iskvietimu - uzsidirbsi, nebus - neuzsidirbsi. Taxi gi tas pats. Daug isvazineti nereikia, kad tiek uzsidirbti :)
Viskas cia tvarkingai yra masinos naujos geros malonu vaziuot, patys galvokit issikvieciat taksi atvaziuoja akzkokia bulka supuvus isedi i vidu ten dar dujom valina ir susimoket nemazai reikia. jeigu jau dirbi taksi tai tegu firma masinas superka kompfortiskas ne kazkokias puvenas
iki ryto pasivazinet teko turbut
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų