REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Yra sakoma, kad laimės už pinigus nenusipirksi. Bet, pasak naujo loterijos laimėtojų tyrimo, už juos galima nusipirkti draugų.

Yra sakoma, kad laimės už pinigus nenusipirksi. Bet, pasak naujo loterijos laimėtojų tyrimo, už juos galima nusipirkti draugų.

REKLAMA

Vietnamo nacionalinio universiteto ekspertas ištyrė loterijos laimėjimo įtaką socialiniams ratams, kuriems priklauso 5000 žmonių iš Vietnamo miestų ir provincijų.

Jis nustatė, kad žmonės, laimėję loterijoje, linkę susirasti daugiau ilgalaikių draugų ir tų, su kuriais susibendraujama ne darbo aplinkoje.

Ekspertas teigė, kad naudodamiesi loterijos laimėjimais žmonės gali padidinti savo vartojimą socialinėje veikloje, o tai leidžia jiems susirasti naujų ilgalaikių draugų, rašo dailymai.co.uk.

Tyrimą atliko ekonomistas Nguyenas Viet Cuongas iš Vietnamo nacionalinio universiteto Hanojuje. Tyrimo duomenys buvo gauti iš Vietnamo 2015 m. namų ūkių registravimo sistemos apklausos. Joje respondentų buvo klausiama apie jų draugų skaičių, kiek iš jų yra bendradarbiai, ir kiek jie išleidžia socializuojantis.

REKLAMA
REKLAMA

Apklausoje taip pat surinkta informacija apie namų ūkio išlaidas loterijos bilietams, loterijos laimėjimų skaičių ir su jais susijusius piniginius prizus.

REKLAMA

Apklausos buvo atliktos penkiuose miestuose ir provincijose – Hošimine, Hanojuje, Danange ir Bin Dongo bei Dak Nongo provincijose.

„Mes pastebime teigiamą loterijos laimėjimo poveikį draugų skaičiui, – rašė dr. Cuongas savo darbe. – Žmonės linkę didinti savo ne darbe susirastų ir ilgalaikių draugų ratus, o ne bendradarbių ir naujų draugų skaičių. Mūsų apskaičiavimais, vienas papildomas draugas kainuoja beveik 5000 JAV dolerių.“

Loterijų laimėtojų kaimynai

Kitas, Kalifornijos universiteto Santa Barbaros ekonomisto Peterio Kuhno ir jo kolegų, tyrimas  apžvelgė Nyderlandų pašto kodų loterijos (PCL) poveikį laimėtojų kaimynams.

REKLAMA
REKLAMA

Komanda nustatė, kad loterijos laimėtojai paprastai išleido pinigus „automobiliams ir kitoms ilgalaikėms reikmėms“. O tai, pasirodo, turi didelę įtaką.

„Yra didelis loterijos laimėjimo socialinis poveikis“, – rašė komanda. „Loterijoje nedalyvaujantys asmenys, gyvenantys šalia laimėtojų, sunaudoja gerokai daugiau automobilių nei kiti nedalyvaujantys asmenys.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų