REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmoji Dakaro ralio diena buvo tarsi trumpa įžanga į laukiančią bekelę, antroji varžybų sudėtingumą parodė visu gražumu, o trečioji pralenkė ir šią. 295 kilometrų greičio ruože sportininkai važiavo per aukščiausias kopas, akmenis ir kietą gruntą, o jų pozicijos keitėsi dažniau nei oras Lietuvoje. „Agrorodeo“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu, turėjęs problemų dėl kaistančio automobilio variklio, finišą pasiekė 34-ojoje vietoje.

Pirmoji Dakaro ralio diena buvo tarsi trumpa įžanga į laukiančią bekelę, antroji varžybų sudėtingumą parodė visu gražumu, o trečioji pralenkė ir šią. 295 kilometrų greičio ruože sportininkai važiavo per aukščiausias kopas, akmenis ir kietą gruntą, o jų pozicijos keitėsi dažniau nei oras Lietuvoje. „Agrorodeo“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu, turėjęs problemų dėl kaistančio automobilio variklio, finišą pasiekė 34-ojoje vietoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Greičiausias trečiajame Dakaro ralio greičio ruože buvo Nasseras Al-Attiyah su Matthieu Baumeliu, 295 km bekelės ruožą įveikęs per 3 valandas 9 minutes 8 sekundes. V. Žala su S. Jurgelėnu trasoje užtruko 4 val. 52 min. 31 sek. Viso sportininkai kelyje iš Pisko į San Chuan de Markoną įveikė 502 km (295 km greičio ruožas ir 207 km pervažiavimas).

REKLAMA

Bendrosios automobilių įskaitos lyderiai po trijų Dakaro etapų – Stephane‘as Peterhanselis su Jeanu Paulu Cottret, trasoje užtrukę 6 val. 34 min. 58 sek. „Agrorodeo“ ekipažas užima 28-ąją vietą, o jų laikas trasoje – 9 val. 39 min. 53 sek.

Pirmadienio greičio ruožas buvo padalytas į dvi dalis. Pradžioje sportininkai apsuko 80 km kilpą ir grįžo į bivuaką, iš kurio startavo. Čia turėjo 20 minučių trumpam technikos sutvarkymui ir pajudėjo likusių 215 km link.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiandien sunki diena. Viskas prasidėjo, kai kopose pradėjo kaisti motoras – prastovėjome daug laiko. Sunkus, nervingas važiavimas, vieną kartą bežiūrėdami temperatūrą net įklimpę buvome. Žodžiu, buvo ilga diena. Kaitimas – didžiausia problema ir ją reikia išspręsti, nes važiavimas – tragikomiškas. Leki, leki, tada turi stovėti. Neįsivaizduoju, kodėl taip yra – buvo karšta, bet ne 40 laipsnių, variklis taip kaisti neturėtų“, – po finišo pasakojo lenktynininkas.

„Šturmanams darbo buvo. Lyginant su ankstesniais Dakarais, tai šiemet jau pirmos dienos rodo, kad šturmanai turi nemiegoti ir sekti kelio knygą labai atidžiai. Mašina puikiai važiuoja, Vaidas gerai vairuoja, buvo daug greitų ir pavojingų atkarpų – daug šuoliukų darėme. Apgadintų mašinų matėme, tačiau tokių stiprių avarijų, kaip vakar – ne. Variklio gesinimas juokingas. Aplenki varžovus, leki, sustoji, tada mus aplenkia. Kai kuriuos ekipažus aplenkėme po 6–7 kartus. Bet priekyje dar daug dienų“, – optimizmo neprarado S. Jurgelėnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas užėmė 25-ąją vietą, o Benedikto Vanago su Sebastianu Rozwadowskiu – 27-ąją. Motociklininkas Balys Bardauskas liko 106-as.

Bendrojoje įskaitoje A. Juknevičius su D. Vaičiuliu yra 19-i, B. Vanagas su S. Rozwadowskiu – 37-i, o B. Bardauskas – 115-as.

Ketvirtąją Dakaro ralio dieną sportininkai baigs ten pat, kur ir pradės – San Chuan de Markonoje esančiame bivuake. Viso antradienį ekipažams reikės įveikti 444 km, iš kurių 330 km – greičio ruožas. Dalis jo drieksis Ramiojo vandenyno pakrante – dalyviai važiuos laukiniais Peru paplūdimiais. Vėliau jie pakils į 2 km aukštikalnes – tai bus savotiškas pasirengimas prieš Boliviją, kur laukia dukart aukštesni kalnai.

Antradienio etape įdomus bus startas. Motociklininkai startuos po 15 vienoje eilėje, automobiliai ir sunkvežimiai – po keturis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų