Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Manau kad tokia problema ir dar didesnio masto gali kilti ir Vilniuje (jei gerai atsimenu), kur gyventojai kovojo prieš ketinimus tiesti gatvę šalia upės. Pėsčių takai gali būti, tik ne automobilių keliai, kuriuose sukeliamos didelės nuolatinės apkrovos nuo transporto priemonių svorio ir dinaminių jėgų - smūginės jėgos dėl kelio nelygumų bei defektų, greitėjimo ir stabdymo, manevravimo. O jei dar netinkamai įrengta nuotėkų sistema (o tai yra praktiškai visuose naujai įrengtuose keliuose, nes akivaizdu - ištisai lomos per lietų ar polaidžius, nėra vandens surinkimo latakų šalia kelių, vanduo plaukia važiuojamąja dalimi ar pėsčiųjų takais). O pagal projektavimo normas reikia skaičiuoti visas apkrovas nuo įvairių faktorių, įvertinti grunto savybes tyrimais. Tik kažin ar tai daroma realiai ir ar komisijos teisingai įvertina projektus, jei iš viso tai daro, ar priiminėja darbus. O gal tik deda parašus už paskatinimą arba privalomą duoklę
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų