REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol dvidešimtmetį švenčiančios televizijos TV3 konkurentai žiūrovams siūlė ridenti auksinius kiaušinius ir nuimti auksinių svogūnų derlių, šeimos ir švenčių televizija žiūrovus kvietė šv. Velykas leisti su šeima, pristatydama Holivudo filmų premjeras ir populiariųjų „Chorų karų“ staigmenas. Tyrimų bendrovės „TNS LT“ preliminariais duomenimis, daugiausiai Lietuvos žiūrovų šv. Velykas leido su TV3 televizija.

Kol dvidešimtmetį švenčiančios televizijos TV3 konkurentai žiūrovams siūlė ridenti auksinius kiaušinius ir nuimti auksinių svogūnų derlių, šeimos ir švenčių televizija žiūrovus kvietė šv. Velykas leisti su šeima, pristatydama Holivudo filmų premjeras ir populiariųjų „Chorų karų“ staigmenas. Tyrimų bendrovės „TNS LT“ preliminariais duomenimis, daugiausiai Lietuvos žiūrovų šv. Velykas leido su TV3 televizija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šeštadienį 21.00 val. Oskaro laimėtojas Nicolasas Cage‘as veiksmo nuotykių filme „Kodas: L.O.B.I.A.I“ (National Treasure) nepaliko abejingų. „TNS LT“ preliminariais duomenimis, TV3 filmas visose auditorijos grupėse laimėjo prieš artimiausią konkurentą. N. Cage žiūrovams buvo patrauklesnis už tuo metu rodytus žinomų žmonių muzikinius duetus ir už filmą su Angeliną Jolie.

REKLAMA

Jau šeštą sekmadienį iš eilės nepralenkiami „Chorų karai“. 19.30 val. tiesioginį TV3 eterį drebinę muzikinio projekto kariaunos aplenkė artimiausią konkurentą visose auditorijos grupėse. Tuo laiku artimiausio konkurento rodytas šventinis koncertas ir kino premjera „Chorų karams“ pralaimėjo 17 proc. prieš 22,8 proc. 15–49 amžiaus žiūrovų grupėje atotrūkis dar ryškenis – 15,1 proc. prieš 25 proc.

Velykinio savaitgalio karalienė – sekmadieninė 22.30 val. rodyta TV3 kino premjera „Išeities kodas“ (Source Code). Fantastinis trileris su Oskaro nominantu, moterų numylėtiniu Jake‘u Gyllenhaalu nustelbė tuo laiku rodytus artimiausio konkurento filmus: bendroje auditorijoje – daugiau nei dvigubai (12,8 proc. prieš 26,6 proc.), o tarp 15–49 amžiaus žiūrovų – kone trigubai (13,4 proc. prieš 35 proc.).

Balandžio 1-ąją, pirmadienį, 19.00 val. prasidėjusi TV3 premjera su Julia Roberts „Veidrodėli veidrodėli“ (Mirror, Mirror) filmo rodymo metu bendroje auditorijoje taip pat nustelbė artimiausią konkurentą. Po jo rodytas TV3 šeimos filmas „Marlis ir aš“ (Marley & Me) buvo žiūrimesnis, nei artimiausio konkurento didžioji premjera su veiksmo filmų žvaigždynu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų