Scenos legendai Aleksui Lemanui vasara – tikras darbymetis, tačiau pavyksta rasti laiko ir poilsiui su žmona Lina. Vasara jau eina į pabaigą, tačiau jis sako neliūdintis, nes veikti tikrai yra ką, o dar visai neseniai jiedu su žmona minėjo ypatingą progą, tad nuotaikos – pakilios.

A. Lemanas visada kupinas energijos ir optimizmo, visada su šypsena veide kalba apie planus ir darbus, kaskart įpūsdamas pozityvių emocijų. Ir jaunatviškumo jam galėtų pavydėti ne vienas.

Į koncertus suplūsta minios

Paklaustas, kaip gi eina jo vasara, jis pradeda vardinti, kur jau koncertavo ir kokie koncertai dar laukia – darbų kalendorius vis pildosi.

„Vasara pilna muzikinių pasirodymų – Palangoje koncertavome Vasaros estradoje, atnaujinome Stasio Povilaičio atminimą ir su kolegomis: Inga Valinskiene, Ovidijumi Vyšniausku, Justinu Lapatinsku pilną salę surinkome, labai puikiai visi priėmė, dainavo kartu“, – su šypsena pasakojo estrados žvaigždė.

Atlikėjas džiaugiasi, kad žmonės prisimena S. Povilaičio dainas, traukia jas kartu, tad nori, kad jo dainos ir toliau skambėtų – gruodžio mėnesį šis koncertas suskambės ir Kauno sporto halėje:

„Kauniečiai tikrai užpildys Sporto halę, aš tai jaučiu. Jau dabar žmonės susidomėję, klausia, kada pasirodys bilietai? Tikrai žmonėms labai patinka. Bet kurgi nepatiks, kai atliekamos nuostabios Stasio Povilaičio dainos.“

Koncertų netrūksta ir Birštone – čia jo pasirodymų visada laukia atvykusieji į sanatorijas. Aleksas juokiasi, kad yra gydytojų padėjėjas ir dainuodamas padeda žmonėms reabilituotis.

„Vasarą kas mėnesį koncertuoju Birštone poilsiautojams ir besireabilituojantiems, kuriems reikalinga Alekso Lemano, kad jie vadina, gydomoji muzikinė terapija. Labai jau visi pasiilgę, kai atvyksta į sanatorijas, klausia, kada Lemanas koncertuos.

Po ligų, operacijų žmonės atvyksta į reabilitaciją, tad jiems suteikiame stiprybės. Prie fontano išeina, kas kaip gali, dainuoja kartu, linguoja, šoka kaip kas moka. Vyksta reabilitacija kaip reikiant“, – nusijuokia.

Laiko randa ir pomėgiams

Nors darbas darbą veja, pavyksta rasti laiko ir poilsiui. Štai, neseniai jiedu su žmona vyko į draugų perlinių vestuvių metinių šventę, pabuvo kartu, padainavo ir savaitę praleido prie jūros.

O kai dienas leidžia namuose, laiko atsiranda ir senam pomėgiui: „Kaip gali vasara praeiti be meškerės? Tik vasarėlė keista, nei vasara, nei ruduo. Bet paimu meškerę, nueinu prie ežerėlio, žmonai lyną pagavau.

Pas mus ežerėliai turtingi žuvimi – ir karšių, ir šamų, lynų, lydekų yra. Žmonės pasimaudo, o aš ir pažvejoju.“

Pasakodamas apie šį pomėgį, pašnekovas nugrimzta į prisiminimus – žvejoti pradėjo būdamas maždaug dešimties, Kaune nuo ankstyvo ryto skubėdavo prie Nemuno.

„Anksti rytą, tėvai dar miega, o mane draugai apačioje jau kviečia: „Aleksiuk, Aleksiuk“. Gyvenome antrame aukšte, tad aš įsigudrindavau iš balkono nusileisti į kaimynų balkoną ir tada išeiti, kad nepažadinčiau tėvų. Eidavome prie Nemuno, gaudydavome ten žiobrius.

O meškerių tokių, kaip dabar, nebuvo. Buvo lazda, ant lazdos ilga virvė, ant virvės – kabliukai iš vielos. Susigalvodavome, kaip meškeres pasidaryti ir žvejodavome“, – prisimena jis.

Su žmona paminėjo ypatingą progą

A. Lemanas pasidžiaugia sugautu lynu, tačiau šalia esanti žmona Lina skuba jam priminti, kad sužvejojo ir tris lydekas. Ji su šypsena veide sako, kad vyras žuvų neskaičiuoja, neprisimena sugautų laimikių, o ji įsimena ir suskaičiuoja.

Jiedu su žmona Lina – neišskiriamas tandemas. Lina nepraleidžia nė vieno Alekso koncerto, visada į juos vyksta kartu, o kaip sako pats A. Lemanas, žmona yra jo bendražygė ir didžiausia įkvėpėja.

„Vasaros estradoje J. Lapatinskas vedė programą, sako, maestro, iš kur ta stiprybė, ištvermė, energija? O tuo metu iš salės, prietemoje, Lina filmavo mane. Aš pasakiau, kad mano stiprybės vardas Lina“, – šiltai apie žmoną kalbėjo atlikėjas.

Aleksas ir Lina Lemanai kartu jau aštuonerius metus, o visai neseniai, liepos 30-ąją, atšventė septintąsias vestuvių metines.

Paklaustas, kaip paminėjo tokią gražią progą, scenos grandas pasakoja, kad namuose turi visą reikalingą aparatūrą, tad mylimai žmonai sudainavo judviejų dainą, kartu pakėlė šampano taurę už meilę. „Kai bus dešimt metų, sugalvosime ir kažką įdomesnio“, – nusišypso.

Laimingos santuokos paslaptis – pagarba ir palaikymas

Sutuoktiniai vienas kitą papildo, būna šalia. Liną, ko gero, drąsiai galima vadinti didžiausia A. Lemano gerbėja, kuriai kiekviena jo sudainuota daina – gražiausia melodija ausims.

Tad ir paklaustas, kokia jų tvirtos ir laimingos santuokos paslaptis, atlikėjas patiki šį klausimą atsakyti žmonai.

„Meilė nepraeina, kuo toliau, tuo labiau vienas kitą mylime. Gerbimas vieno kito labai svarbus, palaikymas visame kame.

Žiūriu, kaip kiti skiriasi, ir galvoju – jeigu susidėjai su tuo žmogumi, tu jį mylėjai, krūtinėje degė meilė, kodėl turi jį pamesti? Aš prisirišus, aš visada geriau jį ir gerbsiu kaip žmogų, kaip vyrą. Aš toks žmogus – jeigu myliu, tai myliu iki pabaigos“, – kalbėjo Lina.

Aleksas paantrina – pagarba yra tvirtų santykių pagrindas. Jiedu svarsto, galbūt tie, kurie skiriasi, nemato žmogaus, esančio šalia.

„Mes vienas kitą matome, vienas kitą gerbiame ir vienas be kito negalim“, – kone choru atsako sutuoktiniai.