• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Saulėtą ir tikrai ne rudenišką šeštadienį, benzingalviai iš visos Lietuvos praleido trečiame „H2Auto Gravel Challenge” etape. Kaip pasakytų organizatoriai: „Pagazuoti ant žvyro yra smagiau nei vartytis lovoje, todėl dalis dalyvių čia rinkosi nuo ankstyvo ryto“.
Prieš kiekvieną klasės važiavimą, trasa buvo lyginama ir laistoma, todėl susipažinimo metu ji būdavo klastingai slidi, o dangai sausėjant, lenktynių dalyviai ją galėjo įveikti vis greičiau ir greičiau. Vykstant paskutiniams dalyvių važiavimams, daugelis juokėsi, jog trasą dalyviai taip nuzulino, jog padangos cypdavo kaip ant asfalto.

Saulėtą ir tikrai ne rudenišką šeštadienį, benzingalviai iš visos Lietuvos praleido trečiame „H2Auto Gravel Challenge” etape. Kaip pasakytų organizatoriai: „Pagazuoti ant žvyro yra smagiau nei vartytis lovoje, todėl dalis dalyvių čia rinkosi nuo ankstyvo ryto“.
Prieš kiekvieną klasės važiavimą, trasa buvo lyginama ir laistoma, todėl susipažinimo metu ji būdavo klastingai slidi, o dangai sausėjant, lenktynių dalyviai ją galėjo įveikti vis greičiau ir greičiau. Vykstant paskutiniams dalyvių važiavimams, daugelis juokėsi, jog trasą dalyviai taip nuzulino, jog padangos cypdavo kaip ant asfalto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Pirmieji šį kartą startavo „RWD“ – galine ašimi varomų automobilių klasės dalyviai.  Čia susirinko 11 dalyvių, iš kurių net 10 dalyvių vairavo BMW automobilius. Jiems iššūkį metė vienintelio japoniško „Toyota MR2“ automobilio vairuotojas, kuris trečiajame „H2Auto Gravel Challenge” pademonstravo, jog Japonijoje pagamintas automobilis gali būti greitas ir vikrus. „Toyota MR2“ vairavęs Paulius Mikelaitis nepaliko šansų nei vienam BMW vairuotojui.
Paulius jau pirmo važiavimo metu drąsiai peržengęs dviejų minučių ribą ir sulig kiekvienu važiavimu tik greitėjo. Tiesa, keliamas purvas iš po ratų buvo labai svetingas ir lipšnus, todėl galinį „Toyota“ buferį teko nuimti, kol nuo svorio neišsimontavo pats.
Ne kartą šioje trasoje aukštas prizines vietas užėmusio Pauliaus Mikelaičio dienos rezultatas –  3 minutės ir 52,687sekundės. Antrą vietą užėmė BMW vairavęs Tomas Kažėmėkaitis, atsilikęs nuo nugalėtojo 5,308 sekundės. Jo rezultatas – 3 minutės ir 57,995sekundžių. Trečios vietos laimėtojas Marius Žemaitaitis, vairavęs senesnį kompaktą, atsiliko nepilna sekunde – jo rezultatas 3 minutės ir 58,924 sekundės.

REKLAMA

H2O Gravel Challenge


Toliau didžiulę žaidimų aikštelę okupavo dailiosios lyties atstovės. Devynios dalyvės į trečiąjį „H2Auto Gravel Challenge” etapą atvyko su „Subaru“, „Ford“ , „Mitsubishi“ bei prancūziškos trijulės – „Renault“, „Citroen“ ir „Peugeot“ automobiliais.
Trečiasis etapas šį kartą buvo sėkmingas Rūtai Saladžienei, kurios „Fordas“ anksčiau vykusiuose etapuose ožiavosi ir dėl techninių gedimų neleisdavo finišuoti. Tuo tarpu šiame etape automobilis leido iškovoti pirmąją vietą moterų įskaitoje. Rūtos laikas – 4 minutės ir 4,022 sekundės. Antrą vietą, atsilikusi nuo lyderės 4,403 sekundės, užėmė Kamilė Zokaitė su „Subaru Impreza“ automobiliu.  Jos laikas – 4 minutes ir 8,425 sekundės. Jai ant kulnų lipo, nuo antrosios vietos vos 0,09 sekundės atsiliko, šių varžybų serijos naujokė Dovilė Galinienė, vairavusi „Renault Clio“ automobilį. Jos dviejų važiavimų suma siekė 4 minutes ir 8,51 sek.

REKLAMA
REKLAMA

H2O Gravel Challenge


Mažiausią dalyvių kiekį šį kartą buvo galima rasti „FWD“ – priekine ašimi varomų automobilių klasėje. Šios klasės dalyviai startavo nelaistytoje trasoje, todėl jau nuo pirmų važiavimų, panevėžietis Artūras Lipavičius, su „Citroen Xantia“ ėmė štampuoti konkurencingus laikus. Jo rezultatas – 3 minutės ir 49,970sek.
Antras buvo Giedrius Riškevičius su „Volkswagen Golf ” lokomotyvu. Atsilikęs nuo lyderio 3,660 sekundės, jis trasoje sugaišo 3 minutes ir 53,630sek. Giedrius buvo nusiteikęs įrodyti, kad apsaugines kaukes galima ir būtina naudoti, kai pro šalį važiuoja, rodos, anglimi varomas bolidas. Tuo tarpu „Mitsubishi Colt“ vairavęs Artūras Marcinkevičius trasoje sugaišo 3 minutes ir 54,488sek ir užėmė trečią prizinę vietą. Iki antros vietos jam pritrūko nepilnos sekundės ir poros kibirų anglių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

H2O Gravel Challenge


Gera nuotaika ir puikus oras pasitiko „AWD“ klasės dalyvius, kuriuos galima pavadinti šio renginio kaltininkais. Jau tryliktus metus organizuojama renginių serija prasidėjo nuo visais varomais ratais varomų „Subaru“ automobilių ir „Subaru Klube”  esančių entuziastų noro išbandyti savo ir technikos sugebėjimus.
Per dalyvių susirinkimą, organizatoriai priminė, kad po dviejų „H2Auto Gravel Challenge“ etapų, vienodą taškų sumą turi Liudas Šimkus ir Andrius Tubius. Palinkėjus, kad „Subaru“ motorai atlaikytų ir skardos nelinktų, visi su nekantrumu suskubo prie starto.
Šį kartą, pagrindinių konkurentų technika atlaikė, tačiau Airido Šumano „Subaru Impreza“ užsiožiavo stipriau ir tik linksmo būdo charakteris neleido jam nukabinti nosies. Pirmos vietos nugalėtoju tapo Andrius Tubius su „Subaru Impreza“ –  jo rezultatas 3 minutės ir 48,689 sekundės. Antras, nuo lyderio atsilikęs 2,096 seknudės, atvažiavo tauragiškis, Rimvydas Mankus, vairavęs „Subaru Impreza“.
Trečias, vos puse sekundės, nusileidęs savo varžovui liko Olegas Krukovskij, trasą du kartus įveikęs per 3 minutes ir 50,785 sek. Į mikro dvikovą su lenktynių paparaciu, Andriumi Tubiumi, įsivėlęs Liudas Šimkus liko ketvirtas. Liudo laikas – 3 minutės ir  51,940 seknudės.

REKLAMA

H2O Gravel Challenge


Keturiolika dalyvių pritraukusioje „Sport“ klasėje užvirė amžina kova tarp „Subaru“ ir „Mitsubishi“, tačiau abiems varžovams technika rodė kaprizus. Nepaisant to, kova tarp jų buvo arši ir vienas po kito gerindami trasos įveikimo laikus džiugino lenktynes stebėjusius žiūrovus.
Po atkaklios kovos šį kartą nugalėjo „Subaru“ vairavęs Paulius Novakas, nuo varžovo atitrūkęs tik 0,512 sekundės ir užfiksavęs 3 minučių ir 45,809 sek rezultatą. Antrąja vieta atiteko geltona spalva nudažyto „Mitsubishi“ savininkui Tadui Gombrevičiui, kuris užfiksavo 3 minučių ir 46,321 sek. rezultatą.
Kova dėl trečiosios vietos taip pat kėlė nemažai šurmulio. Į kovą dėl trečiosios vietos stojo jau ryte savo gabumus rodęs Paulius Mikelaitis ir svečias iš Lenkijos, Marek Suchocki. Deja bet žiūrovus džiuginęs Paulius Mikelaitis su BMW automobiliu turėjo pripažinti svečio pergalę. Trečios vietos nugalėtoju tapo Marek Suchocki. Jo rezultatas – 3 minutės ir 54,613sek.

REKLAMA

H2O Gravel Challenge


Na ir išlikus kantriausiems, atėjo laikas „Laisvai“ automobilių klasei, kurioje tarpusavyje varžėsi visi „H2Auto Gravel Challenge” dalyviai. Organizatorių suteikta laisve pasinaudojo 19 dalyvių.
Kaip dažniausiai nutinka, šioje klasėje santykius aiškinasi „Sport“ klasės lyderiai. Prieš startą išlyginta ir vandeniu aplieta trasa, dėl dalyvių skaičiaus ir užsidegimo varžytis, išsausėjo kaip niekad greitai. Prasidėjus antriesiems važiavimams žiūrovų dalyviai galėjo klausytis padangų cypimo, nes savita, daug molio turinti danga, tapo lyg asfaltas, o posūkiai – pajuodavo nuo padangų likučių.
Ir vėl, lyderio kepurę matavosi „Subaru“ ir „Mitsubishi“ vairuotojai, bet šį kartą, vėl, pranašesnis buvo „Subaru“ vairavęs Paulius Novakas. Jo rezultatas – 3 minutės ir 44,717 sek. Antras liko Tadas Gombrevičius.
Dėl trečios vietos kova užvirė tarp keturių „Subaru Impreza“ savininkų. Liudas Šimkus, Andrius Tubius ir Olegas Krukovskij, tarp kurių atitinkamai buvo 0,032 sek. ir 0,009 sek. skirtumas, turėjo pripažinti Rimvydo Mankaus pranašumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

H2O Gravel Challenge


Savaitgalį įvykęs trečiasis „H2Auto Gravel Challenge 2020“ turas tapo priešpaskutiniu, itin populiarios renginių serijos etapu. Gera nuotaika ir noras varžytis uždaroje ir saugioje autokroso trasoje leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista akimirka. Varžybos buvo išties įspūdingos.
Varžybų organizatoriai jau dabar kviečia pasižymėti IV-ojo etapo datą ir spalio 17 dieną atvykti į sezono uždarymo varžybas Marijampolėje. Daugiau informacijos apie artėjantį renginį bus galima rasti organizatorių
puslapyje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų