Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Panašus "efektyvumo" pavyzdys ir lietuviškoje įmonėje. Aišku, neminėsiu jos, bet visiems žinoma jinai. Įsisvaizduokite paprastą situaciją: moterys prie linijos už minimumą visą darbą dirba, operatoriai ir meistrai valdo tas linijas. Jiems alga nuo "prasuktų" kiekių, tai stengiasi varyti pilnu tempu. Kitam gale už minimumą plakasi nespėjančios moterys ir rezultate - 50% broko. Na ir ką? Ogi nieko. Tie uždirba gerai, o broką velniop į sandėlius ir kada nors kažkas perdarys. Protingas matytų, kad geriau lėtesniu tempu ir be broko, tai būtų net geresnis galutinis rezultatas. Bet to niekas nemato, ar matyti nenori. Nes kai kam mažiau prasukus alga nukris, nors įmonė mažiau broko padariusi taptų efektyvesnė. Štai gaunasi tokie niansai. Tame Samsung irgi kažkas panašaus įvyko.
Jei tai tik baterijos problema, tai kam atšaukti telefonus, užuot jiems baterijas nemokamai kitas išdalinus? Esmė giliau, matyt. O čia ir grįžtamasis ryšys: gamina greitai, naujina ir konkuruoja sparčiai, kad nespėja nei pratestuoti, įsitikinti kokybe. Nusiperki naują mobilų ir po trijų mėnesių jisai jau seniena, antikvaras. Kitaip juk ir būti negali. Kūliais ilgai nesiversi, apsisuks galva ir nudribsi. Taip ir nutiko. Prie gero skubos darbai nepriveda. Senoliai ne šiaip sau sakydavo, kad devynis kartus pamatavęs nukirpk. O pas mus įprasta matuoti jau nukirpus.
Reikia žinoti, ką rašai
Reikia žinoti, ką rašai
@Gintaras Matyt nelabai gaudaisi, bet rašinėji - baterija daugelyje šiuolaikinių išmaniųjų telefonų yra keičiama tik serviso centruose - jos neišardęs telefono nepakeisi, todėl gamintojui beveik pigiau yra pakeisti daiktąarba gražinti pinigus.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų