Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Planai pas rusus nuo darbu skiriasi .Gal idomu kuo baigesi BAM- "bum,bum"
Nereikia kreipti demesio i kacapu capaliojimus. Jeigu ir butu dvi lygegrecios traukiniu linijos, bvisi normalus zmones rinktusi musiske, nes ji butu ES viduje. Kas noretu visokiu problemu su kacapolendo vizu gavimu ir is vis kelti be reikalo koja i tokia baisia sali.
Va, dabar pradeda ryškėti Lietuvos geležinkelininkų bukumas (neduok diev, diversiškumas) - jau nuo pirmų nepriklausomybės metų buvo prašoma kuo skubiau tiesti europines gelžkelio vėžes nuo Lenkijos. Seniai jau dundėtų kroviniai iš EU iki pat Suomijos, dabar gi tebesėdim prie rusiško gelžkelio, esam neatsiejamai sujungti su jų geležinkelio sistema (riedmenys, infosistema, pagaliau - tvarka).
5-toji kolona tebevažiuoja cariniais bėgiais, rusiškais vagonais ir nesiruošia niekur pasukti.
Ne mums, runkeliams, europietiškas greitas, modernus gelžkelis.
Man tai tas pats.
Tegu stato, tegu turteja, tegu europizuojasi. Mums patiems poto su jais lengviau bus susitart
Pirktas straipsnis. Jūs tik statykit ir mažiau kalbėkit, o tai bus kaip su Kauno sale... Atrodo, ten joks čempionatas nevyks, apseis ir be Kauno...Užteks Šiaulių, Panevėžio ir Vilniaus.
O as tai kaip tikras lietuvis pirksiu zemes kur tures eiti Rail Baltika. OOOO kiek daug jiems kainuos mano sklypas :-)
kad per euroazijos maskoliu imperija geriau nevaziuoti, nes patikimumas nulinis, ir niekas is Suomijos ar Lenkijos nevazines per ruskyna, jei bus rail baltica
visa tai tik rusu plepalai kol kas.
Už bėgių kelią lygiagrečiai jūrai geriau, pigiau ir daugeliu požiūrių racionaliau yra jūros kelias...
Geriau tas lėšas nukreipti į uostų tobulinimą!!!
O iwanūška lai su BAM konkuruoja...
tai iseina is Helsinkio i Varsuva traukiniu geriau per Peterburga bus vazineti? Antraeilis dalykas, matai.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų