REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keturios dienos – tiek trunka surinkti visą informaciją apie konkrečiam asmeniui tinkamus mobiliojo ryšio operatorių pasiūlymus.

REKLAMA
REKLAMA

Akcijų ir išpardavimų karuselė, siūloma mobiliųjų operatorių, gali susukti galvą. Ypač tam, kuris technologijomis nesidomi, o skambinti nori kuo pigiau. Ar sugeba operatoriai prisitaikyti prie konkretaus kliento poreikių, ar lanksčiai bendrauja, kokius įkainius siūlo ir apie visus kitus klientams aktualius dalykus domėjosi „Ekonomika.lt“.

REKLAMA

„Bitė“ – mėgstantiems greitį ir papildomas paslaugas

Eksperimentas buvo gana provokuojantis: potenciali klientė nieko neišmanė apie technologijas, tačiau iš gandų girdėjo, kad „iPhone“ – labai geras telefonas, tad prašymas mobiliesiems operatoriams skambėjo tarsi svajonė: šis telefonas, pradinis įnašas iki 100 litų, abonentinis mokestis per mėnesį – 30 litų (ir jokių papildomų mokesčių), kad būtų internetas, o daugiausia dėmesio plane skiriama pokalbiams. Vienas iš pageidavimų – visas konsultacijas teikti elektroniniu paštu, o sutartis ir telefoną pristatyti per kurjerį. Pateiktų pasiūlymų palyginimą rasite lentelėje, o dabar papasakosime apie įspūdžius ir svetimų klientų viliojimo ypatumus.

REKLAMA
REKLAMA

 

Greiti kaip bitutės

Beveik visiems operatoriams užklausos buvo išsiųstos tuo pačiu metu – pasirinkus paslaugą jų interneto svetainėse. „Bitės“ tinklalapyje esančią užklausos formą rasti nesunku, tačiau norėtųsi, kad į ją būtų galima įrašyti ir turimus pageidavimus bei pasirinkti, kokiu būdu būtų patogiausia gauti informaciją. Bet šįkart „Bitę“ pagirti reikia, nes skambučio sulaukiu jau po 10 minučių, vos išsiuntusi užklausą. Kiek pasispyriojusi, konsultantė sutiko su manimi bendrauti elektroniniu paštu, nors akivaizdu, jog šioje kompanijoje siekiama greito rezultato. Taupantiems laiką ir pasitikintiems specialistais, toks bendravimas turėtų patikti. Tačiau Ekonomika.lt visus apžiūrinėjo pro padidinamąjį stiklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nepaisant to, kad reikalavimai beveik iš pasakų srities, pasiūlymo sulaukiu greitai. Neilgai trukus jau klausiama, ar apsisprendžiau. Vis dėlto, po kelių bendravimo elektroniniu paštu dienų, konsultantė taktiką keičia: akivaizdu, šįkart susidūrė su smulkmenišku ir priekabiu klientu. Reikia pripažinti, kad pamiršus spaudimą, kuo greičiau priimti sprendimą, mūsų bendravimo kokybė gerokai išauga: jaučiuosi maloniai, į visus, net ir keisčiausius klausimus, gaunu operatyvius atsakymus. Po kiek laiko, „Bitės“ konsultantė jau mielai „pataria“ man ir apie konkurentų paslaugas. Štai „Tele2" kliūna už pasiūlymą man apmokėti netesybas su dabartiniu mano paslaugų tiekėju „Omnitel“: „Patarčiau su „Tele2“ tais apmokėjimais atsargiai elgtis, nes pas mus yra neterminuotos sutartys, o pas juos būsite „pririšta“, jeigu jie sumokės jums už netesybas“.

REKLAMA

Anot, „Bitės“ konsultantės, „šalutinių“ operatorių ji nerekomenduotų: „Su „Eurocom“ čia yra kitas dalykas <...> labai daug neaiškumų ir papildomų žvaigždučių tiek sutartyse, tiek sąskaitose. Nepatarčiau Jums naudotis šiuo operatoriumi, nes pirma: jūs būsite pririšta dviem metams su sutartimi ir visiškai nieko negalėsite keisti <...> „Eurocom“ teikia tik paprastą ryšį, ir neaišku, ar visur jūs būsite pasiekiama. Nepatariu jums rinktis šalutinių operatorių, nes taip tik daugiau problemų gali kilti“.

Viena vertus, tas lojalumas įtikina, bet turint omenyje, kad „Eurocom“ naudojasi „Bitės“ tinklu – verčia abejoti abiejų operatorių paslaugų kokybe.

REKLAMA

Beveik įtikinta

Atvirai pasakysiu, lengvas ir šiltas konsultantės bendravimo tonas, „Bitės“ paslaugas padarė tikrai patrauklias. Kita vertus, mano poteksčių ji nebuvo linkusi suprasti, mat klausimus dėl „Tele2" bei „Eurocom“ uždaviau norėdama gauti pasiūlymą dėl netesybų kompensacijos ar mažesnio sutarties sudarymo mokesčio. Beje, pastarąjį taiko tik „Bitė“, o žinia, kad klientai už orą mokėti nelinkę.

Man buvo rekomenduoti du išmanieji telefonai, mat „Bitė“ mano pageidaujamu telefonu neprekiauja. Konsultantė Ieva siūlo „Nokia 700“, kuris apibūdinamas kaip „labai geras ir patogus, o dar ir akcija jam galioja“ bei „HTC Wildfire S“, apie kurį visai negražbyliaujama. Tiesa, vėliau paaiškėja, kad „Nokia“ per mėnesį man kainuotų beveik dvigubai brangiau. Tačiau to klausinėti turiu pati. Iš esmės, kodėl man labiau tiktų vienas ar kitas telefonas, neargumentavo nė viena konsultantė, tad teko pasikliauti jų moteriška nuojauta. Nors lankstumo kritinėse situacijose „Bitės“ konsultantei tikrai netrūksta: kai paprašiau rožinio HTC, man pasiūlė visą spektrą kitų rožinių išmaniųjų telefonų, nes pastarojo sandėlyje neturėjo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siūlomas paslaugų planas sutilpo į mano pageidavimų rėmus, tiesa, internetą „Bitėje“ reikėtų užsisakyti papildomai. Kiek vėliau paaiškėjo, kad ir nemokamų trumpųjų žinučių plane nenumatyta. Jas galima užsisakyti už papildomą mokestį. Dar papildomai tektų mokėti ir vienkartinį sutarties sudarymo mokestį bei pradinį įnašą už telefoną. Aukštoji matematika.

„Bitę“ matyt tektų rekomenduoti greitiems vartotojams, mėgstantiems pridėtinę vertę: vien papildomų paslaugų man buvo pasiūlytos bent keturios. Tačiau visos jos kainuoja. Trumpai tariant, pasiūlymas, kurio pradinė įmoka sudarytų 79 litus, o kas mėnesį už paslaugas bei telefoną reikėtų pakloti 70-75 litus, atrodytų priimtinas, jei būtų padaryta nuolaida pradiniams mokesčiams.

Lyginamoji lentelė (nuotr. Balsas.lt)Lyginamoji lentelė (nuotr. Balsas.lt)

Evelina Povilaitytė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų