REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Režisierius Enrico Casarosa, kuris anksčiau eksperimentavo su akvarelėmis ir pastelėmis, kad sukurtų grafines formas savo „Oskarui“ nominuotai trumpametražiai animacinei juostai „La Luna“, pristato iki šiol vaizdingiausią „Pixar“ 2D animaciją visai šeimai „Lukas“ (angl. „Luca“).

Režisierius Enrico Casarosa, kuris anksčiau eksperimentavo su akvarelėmis ir pastelėmis, kad sukurtų grafines formas savo „Oskarui“ nominuotai trumpametražiai animacinei juostai „La Luna“, pristato iki šiol vaizdingiausią „Pixar“ 2D animaciją visai šeimai „Lukas“ (angl. „Luca“).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai pasakojimas apie dviejų jūros pabaisų, 13-mečio berniuko Luko ir jo naujojo draugo Alberto, kurie gali pavirsti žmonėmis vos tik išlipę iš jūros, vaikišką draugystę Italijos Rivjeroje. Jie kartu leidžia vasarą, važinėdami „Vespa“ motoroleriais, valgydami makaronus ir dželato, nardydami nuo pavojingų uolų į turkio spalvos vandenį pastelinio pajūrio miestelio grožyje. Tačiau tuo pat metu jie bando nuslėpti savo slaptą tapatybę, paneigdami mitą, kad jūrų pabaisos yra siaubingos būtybės.

REKLAMA

„Kita pusė būti vaiku yra tai, kad visada jautiesi tarsi pašalinis asmuo.“ – mano E. Casarosa, savo vaikystę praleidęs būtent Italijos Rivjeroje.

„Aš ir mano geriausias vaikystės draugas jautėmės tokiais nevykėliais, kai mes ką nors veikdavome kartu. Ir man patinka, kad jūros pabaisos yra puiki metafora, jog vaikai jaučiasi būdami kitokie.“ – pridūrė režisieriumi tapęs dailininkas.

Estetiniu požiūriu Enrico Casarosa išplėtė animacijos „Lukas“ unikalų 2D vaizdą pavaizduodamas pajūrio žvejų kaimelį tarsi tai būtų iliustruota knyga. O veikėjai primena „Beprotiškos melodijos“ (angl. „Looney Tunes“) veikėjus.

REKLAMA
REKLAMA

„Mes bandėme įnešti kuo daugiau šilumos į kompiuterinę animaciją.“ – tęsė režisierius. „Todėl mes tikrai daug dirbome, kad ji taptų labiau stilizuota ir primintų rankų darbo tekstūras.“

Lėtą, ilgą šuolį į jūrą, kupiną sudėtingų pozų, susijusių su 2D animaciniais filmais, kurią galima išvysti filmo anonse, E. Casarosa prilygino „šokinėjimui iš animacijos į vaikišką knygą“.

„Aš parodžiau [kino studijos „Pixar“ menininkams] animacinius filmukus, su kuriais užaugau: „Beprotiškos melodijos“ [„Tomas ir Džeris“, „Kiškis Kvanka“]. Ten pilna nerangių pozų, kurios puikiai parodo jaunystės žaismingumą.“ – sakė E. Casarosa, kuris jau kurį laiką norėjo savo piešinius ir koncepcinį meną perkelti tiesiai į animaciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kino studija „Pixar“ turėjo programinę įranga, kad tai taptų realybe, tačiau animacija visai šeimai „Lukas“ išvedė jos kūrėjus iš savo komforto zonos, nes galutiniame rezultate buvo panaudota labiausiai 2D vaizdą primenanti grafikos technologija, kurios kino studija nebuvo naudojusi ankščiau. Tai puikiai įrodo režisieriaus nurodoma fantastinė „Vespa“ motorolerio jojimo į mėnulį scena, su aplink skraidančiomis žuvimis, atskleidžianti siurrealistinę filmo atmosferą.

„Galiausiai viskas buvo apie formų paiešką ir jų modifikavimą.“ – sakė E. Casarosa. „Surasti kažko esmę ir ją ištraukti. Mes vis kartodavome: „Kas mažiau taptų daugiau?“. Ir kaip padaryti istoriją įtraukiančią ir turtingą? Tai buvo įdomi kelionė, nes iš pradžių nežinojome, kaip ji atrodys.“

Pamatyti savo akimis lietuviškai dubliuotą nuotykių komediją „Lukas“ visi žiūrovai galės nuo liepos 23 d.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų