Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
labai norejot i ES :
Iš vietinių vairuotojų įsidarbinant reikalaujama užstato net po kelis tūkstančius eurų,o pigiems atvykėliams įsivežti kuriamos Rusijoje "vergų pirkimo agentūros" ir samdomi autobusai.Tai,kad leidimas dirbti Lietuvos Respublikoje neleidžia jų komandiruoti į kitas ES nares - nieko nedomina...
Visos transporto įmonės perpylinėja į Vakaruose dirbančius vilkikus rusišką dyzeliną.Pradedant “Girteka” ir baigiant įmonėmis,kurių vilkikai net nevyksta į Rytus,bet tokio kuro perka pas dirbančius Rytuose kolegas. Ir lekia į Vakarus lietuviškas vilkikas su pusantros tonos rusiško dyzelino ir baltarusiu nelegalu vairuotoju uz vairo.
Be to įmonės steigia “filialus” užsienyje.Po to is tų filialų “perka paslaugas”,taip išplaudamos pinigus ir velgi išvengdamos pelno mokesčio. Nemažai tų filialų ir bendrų įmonių yra ir ES šalyse,kur už vergišką atlygį dirba lietuviai vairuotojai,ne savo valia nemokėdami mokesčių jokiai valstybei ir negaudami socialinių garantijų.Viskas lieka tarpininkams.
Ir pabaigai.Lietuvos vežėjai nedirba pigiau už kitus.Tai - mitas,skirtas išvengti mokesčių ir vairuotojų atlyginimų didinimo.Tiesiog bendrose įmonėse rodomos didžiulės tarpusavio išlaidos ir nemokami mokesčiai nei vienoje šalyje.
Sunku patikėti,kad Jums būtų nežinomi šie faktai.
Valstybei būtų daug naudingiau,jei vairuotojams priklausantys pinigai pasiektų jų šeimas ir įsilietų į vartojimą ir Valstybės ekonomiką. Kartu tai teigiamai paveiktų visos eurozonos finansus.
80 000 vairuotojų drąsiai galime dauginti iš 3 - dauguma turi šeimas.Tiek vartotojų ir rinkėjų tikrai įtakoja ir finansinę ir politinę ne tik Lietuvos Respublikos,bet ir Europos Sąjungos perspektyvą.
Pagaliau,kas gali paneigti,kad tie tūkstančiai užsieniečių atsargos karininkų,priimtų į Lietuvos transporto įmones,čia tik uždarbiauja? Juk jų niekas neatleido nuo priesaikų savo valstybėms…

Pagarbiai
Tarptautinių pervežimų vairuotojai

P.S.: Reikia pasikartoti,kad dėl didžiulės korupcijos Lietuvoje - niekas nesikeis be ES tarnybų įsikišimo.Piniginės baudos nebus veiksmingos dėl aukščiau išvardintų priežasčių.Dėl jų tik kentės paprasti vairuotojai,kurių uždarbis - vos 391 euras brutto.Profsąjungos sunaikintos,kontrolės tarnybos - "užmerktos".Esame sistemos įkaitai ir išeičių pasiūlyti -negalime...
Laisko ES institucijoms LT kopija
Laisko ES institucijoms LT kopija
Gerbiami Pareigūnai,
Mes,Lietuvos įmonių tarptautinių krovinių pervežimų vairuotojai,nuolat stebimės:ar Jums nežinoma,kad Lietuvos politikų valdomos vežėjų įmonės nuolat vagia iš vairuotojų,Valstybės ir pačios Europos Sąjungos biudžetų milžiniškas sumas?
Vergaujame tikrąja to žodžio prasme jau ketvirtį amžiaus kabinose po šešias savaites ir žinome ne iš nuogirdų,kas vyksta įmonių buhalterijose.Prieš daugelį metų,paeiliui būdami Lietuvos Respublikos finansų ministrais ir bendradarbiaudami su vežėjų įmonių asociacija “Linava”,ponai D.Grybauskaitė ir A,Butkevičius parengė ir įteisino pusės vairuotojų dienpinigių ir pelno mokesčio vogimo įstatymą.Jis galioja ir šiandien.Įmonės deklaruoja,kad moka vairuotojams šimtą procentų dienpinigių ir 1,3 minimalaus mėnesinio atlyginimo (391 euras brutto) iki mokesčių atlyginimą.Iš tikrųjų gi vairuotojams mokama po dešimt eurocentų už kilometrą,kas ne tik pažeidžia visus LR,ES ir IRU įstatymus,bet ir tesudaro maždaug pusės dienpinigių sumą.Realiai vairuotojai VISAI NEGAUNA ATLYGINIMO ir pusės komandiruočių dienpinigių,kas sudaro virš tūkstančio eurų kas mėnesį.Įmonės ne tik pasisavina tas lėšas,bet “nurašo” į sąnaudas,taip mažindamos pelną ir nemokėdamos jo mokesčio.
Lietuvos įmonės neduoda vairuotojams DKV,UTA ar Routex atsiskaitymo kortelių.Vietoje to komerciniams ar baudų mokėjimams naudojama...vairuotojo asmeninė banko sąskaita ir banko kortelė.Aišku - pervedami pinigai kaip "atlyginimo ir dienpinigių avansas",todėl puikiai paslepiamos nuo vairuotojo pavagiamos atlyginimo ir dienpinigių sumos.Be to,jis negali juridiškai įrodyti,kad padengė įmonės išlaidas ar baudas.Štai kodėl mūsų įmonės verčia nesilaikyti įstatymų! Juk nukenčia tik vairuotojas...Jokios piniginės baudos įmonėms nebaisios,jei tik neareštuojama transporto priemonė ar nesuspenduojama Europos Pervežimų Licenzija.
Įmonės neleidžia stovėti mokamose aikštelėse net savaitgaliais.Todėl vairuotojai negali pasinaudoti būtinais patogumais,priversti pirkti prasčiausią maistą didesne pakelės kaina.Taip netenka pajamų ir vietinis verslas.Neretai tokiose "necivilizuotose" parkinguose,savaitinio poilsio metu,plaunami vilkikai,atliekamas smulkus remontas.Nes įmonės taip "taupo",priversdamos nemokamai tai atlikti vairuotojus.Uz krovinių krovimą,tvirtinimą,kitus darbus - nemokama! Be to - verčiama tai darant tachografe žymėti poilsį.
Įmonės verčia vairuotojus važiuoti nemokamais keliais.Taip valstybės negauna kelių mokesčių,o iš vairuotojų ne tik atskaičiuojama už "pereikvotą kurą",bet ir mažiau nuvažiuojama kilometrų,už kuriuos mokamas atlyginimas.
Po 6 savaičių komandiruotės vairuotojas ilsisi iki 3 savaičių.Už tą laiką jam nemokama nieko,kaip ir uz 3 paras kelionių į keitimo vietą ir atgal.
Komandiruotėse po šešias savaites dirba apie aštuoniasdešimt tūkstančių vairuotojų (“Linavos” duomenimis).Taigi - kas mėnesį transporto versle generuojama apie 80 milijonų “juodų” eurų,kurie naudojami kontroliuojančių institucijų papirkimui,o gal net pildo kai kurių partijų juodąsias kasas.O kiek dar išvengiama mokesčių? Negana to,politikai,būdami daugelio įmonių savininkais,patys dar pasiskiria dotacijas savo "nuostolingoms" įmonėms iš Respublikos Biudžeto ir ES išmokų.
Beje,vertėtų žinoti ir tai,kad nuolat pučiamas “vairuotojų trūkumo” burbulas.Tuo būdu siekiama importuoti trečių šalių piliečius,kurie apvagiami dar labiau.Vietinių vairuotojų tyčia nepriima į darbą.Jaunimo nepriėmimą motyvuoja “patirties trūkumu”,tuo tarpu ukrainiečio atsargos karininko,niekada nevairavusio vilkiko,“patirtis” - pakankama
"iteisintu vagiu" "strielka"...Taresi,kaip toliau vogti po 1000 euru kas menesi nuo kiekvieno vairuotojo...Gaila,kad susirinko ne tikrieji imoniu savininkai - seimo ir vyriausybes nariai,o tik ju "sestiorkos" statytiniai - vokeliu perdavejai partijoms remti :-DDD
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų