REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas pagrindinių iššūkių šiandienos pirkėjams – neviršyti savo įprastinių išlaidų kas dieną apsiperkant maisto prekių parduotuvėje. Tad sausio pabaigoje prekybos tinklas „IKI“ pirmasis nusprendė užfiksuoti būtiniausių prekių kainas užtikrindamas, jog produktų, esančių fiksuotų kainų sąraše kaina po euro įvedimo, išliko tokia pati kaip ir praėjusių metų lapkričio mėnesį.

REKLAMA
REKLAMA

Prekybininkai sąrašą sudarė atsižvelgdami į pirkėjų dažniausiai perkamas prekes: tarp tokių prekių atsirado būtiniausi pieno produktai, duona, kruopos, šviežia mėsa, žuvis, kiaušiniai, aliejus ir dar daugelis kitų pirkėjų pamėgtų prekių. Taigi į šį sąrašą nebuvo įtrauktos prekės, kurios ir iki šiol buvo pigios ar tos, kurias pirkėjai rinkdavosi rečiau. Šios prekės kainuoja ne daugiau nei pernai metų pabaigoje prieš įvedant eurą, o kaip kurių prekių kainos yra ir mažesnės. „Norime, kad mūsų pirkėjai drąsiai galėtų rinktis tai, kas dažniausiai atsiranda jų būtiniausių prekių krepšelyje – kokybiški produktai už priimtiną kainą“, – teigia A. Petraitis.

REKLAMA

Siekiant palengvinti pirkėjų apsipirkimą, visos fiksuotų kainų prekės parduotuvėse yra pažymėtos specialiais „Fiksuota kaina“ karuliais. Tokiu būdu būtiniausios prekės dabar lengvai pastebimos pirkėjams, nereikia lyginti jų kainų.

„Pastebėjome, jog pirkėjai pastaruoju metu drąsiau renkasi būtiniausias prekes, tad ir jų pirkinių krepšeliai tapo didesni. Pardavimų duomenys rodo, jog pastarosiomis savaitėmis būtiniausių produktų fiksuotomis kainomis parduota beveik 10 proc. daugiau nei prieš užfiksuojant kainas“, – teigia prekybos tinklo „IKI“ Viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak prekybos tinklo atstovo, prekybos tinklas „IKI“ nuolat ieško būdų kaip savo pirkėjams pasiūlyti kokybiškus produktus geriausia kaina ir užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį bei siekia, kad „IKI“ parduotuvėse savo mėgstamų produktų prekybos tinklo pirkėjai galėtų įsigyti už priimtiną kainą.

Neseniai „IKI“ prekybos tinklas sumažino didžiųjų pieno produktų tiekėjų produkcijos kainas. „Mūsų prekybos tinkle daugiau kaip 60 „Rokiškio pieno“ produktų kainą sumažinome apie 8 proc., o kai kurių net iki 17 proc. Kito tiekėjo – „Vilkyškių pieninės“ – pieno produkcijos kainą sumažinome apie 10 proc., „Žemaitijos pieno“ produkcijos kainą – nuo 7 iki 13 proc., o „Pieno žvaigždžių“ – nuo 4 iki 16 proc. „ – teigia A. Petraitis. Pas jo, prekybos tinklas pastebėjo, jog pirkėjai yra jautrūs kainų pokyčiams ir mieliau renkasi tuos produktus, kurių gali įsigyti žemesne kaina. Tad prekybos tinklo atstovai ir toliau ieškos būdų, kad pirkėjams galėtų pasiūlyti jų mėgstamų prekių pigiau.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų