Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
ta jie ir daro, auginasi vaiku karta.
juk tyrimu yra irodyta, kad vaikai daug imlesni reklamai, nei suauge. pati maciau keliuose parduotuvese, kaip vaikai tempia tevus iki olialia colos ir reikalauja pirkti. pepsi siuo atveju gerokai atsilieka.
manau olialia strategija yra ilgalaike.
man jie patinka, nes iesko nestandartiniu sprendimu. plius kad tai kuria lietuviai.
nemanau kad kada pirksiu koki olialia produkta vien del olialia zenklo. gal priesingai. kiek gubernija/respublika sukiso i olialia kolos reklama? as nzn jos skonio bet.... ir nelabai skubu suzinot. 0,33 ltr PEPSI skardine pigesne uz olialia kolos skardine (cia Norfos tinkle). neduok dieve olialia :) jos kainoje marketingo daug :) na gal kazkam tai daro ispudi bet man ne. matyt skirta ta cola mazameciams ir tiem, kas negali/nenori isgert sidro/mixo ir ims kola. olialia :) dar ir komapai tokie berods yra(buva?). nu bms.lt amen :)
Olialia šlamštas o ne ženklas..
geriau pasakykit, kaip mokėt matyt kitas geras prekes?
Prekės ženklas jau nuo seno yra svarbus, savaime suprantama, kad norint išpopuliarinti savo produktą, pirma turi pirkėjui pristatyti jo prekinį ženklą, o tik paskui laukti pelno.
man irgi patinka, kad lietuvaiciai neatsilieka nuo uzsienio kapitalo ir patys kuria.
olialia - geras prekinis zenklas.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų