Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Savo laivus pardavem tai uz simbolini lita.
Manau, Dzukas yra teisus. Idomu, kieno uzsakymu kuriami tie straipsniai? Taciau labai negabu autoriu tokiai diletantiskai rasliavai parinko, sugeba pateikti tik skaicius be jokios analizes.
STT iš įpratimo dirba selektyviai. Ar girdėjote nors vieną skandalą, kuriame figūruotų socdemas ar valstietis? :)
siaip tai kvailoka problema- kazkas labai nori burbula pusti. Bent kiek nusimanantis ar tiesiog panarses internete pastebes skirtumus is kuriu turbut ir kyla kainu skirtumas.

Akmaar (talpa 536 tonos, laivo ilgis 51,5 metrai, plotis 9, greitis 15 mazgu, igula 36, ginkluote variajuoja- pagrinde kulkosvaidziai)

Sandown (talpa 484 tonos, ilgis 52,5 m, plotis 10,9, igula 34, greitis 13 mazgu, ginkluote iskaitant 30 mm pabukla)

HUNT klase (talpa 750 t, ilgis 60 m, plotis, plotis 9,8, greitis 17 mazgu, igula 45, ginkluote iskaitant 40 mm Bofors pabukla).

Akivaizdu, jog fiziniai ir techniniai duomenys laivu skiriasi- pagal tai skirasi ir kaina. Taciau svarbiausia yra isminavimo iranga- kuria Lietuvai diegs UK Thales ir kuri bent jau jie taip teigia "state of art" isminavimo biznyje/

Va cia ir yra kainu skirtumas. Tai, kad nera laivai tokie patys, o ar Lietuvai reikejo geresniu laivu negu kaimynu- cia jau kitas klausimas.
STT direktorius Žimantas Pacevičius matyt bijo sulaukti Pociūno likimo, todėl kalba aptakiai, ir sakosi dirbsiąs tik gavęs politikų nurodymus.
vel visokie kvailiai lenda... cia tas pats kai vienai ministerijai autobolis kainavo tiek, o kitai tiek. Turbut, kad kitoks automobilis, nors klase gali buti ir panasi
Viskas vel ok, bet Olekui net peteliske nesujudes. Tokie dalykai ir nervina Lietuvoje niekas uz nieka neatsakingas.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų