REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau drabužių parduotuvių tinklų nebesitenkina tik fizinėmis parduotuvėmis ir žengia į skaitmeninę rinką. 

Vis daugiau drabužių parduotuvių tinklų nebesitenkina tik fizinėmis parduotuvėmis ir žengia į skaitmeninę rinką. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šią savaitę UAB „LPP Lithuania“ oficialiai atidaro internetinę prekybą Lietuvoje. „Reserved“ – pirmasis, iš penkių UAB „LPP Lithuania“ priklausančių prekės ženklų, pradedantis prekiauti internete.

REKLAMA

„Logiška ir labai simboliška, kad internetinę prekybą pradėjome nuo stipriausio ir didžiausią auditoriją pritraukiančio prekės ženklo. Su „Reserved“ 2003 metais įžengėme į Lietuvos rinką, o po 14 metų jis pirmasis atveria langą į interneto erdvę. Tai labai svarbus įvykis tiek mums, tiek ir mūsų klientams.“ – džiugia žinia dalinosi UAB „LPP Lithuania“ generalinis direktorius Ovidijus Dirsė.

„Keičiantis Lietuvos gyventojų įpročiams bei prisitaikant ne tik prie naujausių technologijų, bet ir jaunosios kartos poreikių, mintis žengti į virtualią erdvę buvo svarstoma kelerius metus. Šiandien oficialiai atverčiame naują mažmeninės prekybos lapą“, – savo mintimis dalinosi UAB „LPP Lithuania“ mažmeninės prekybos vadovė Lietuvos ir Latvijos šalims Irina Gromova.

REKLAMA
REKLAMA

Internetinėje parduotuvėje „Reserved“ klientai galės įsigyti prekes tokiomis pačiomis kainomis kaip ir veikiančiose parduotuvėse prekybos centruose. Pasak LPP „Lithuania“ elektroninės prekybos koordinatorės Tatjanos Petrauskienės, klientams bus pasiūlyti keli prekių pristatymo būdai, nemokamas prekių grąžinimas ar keitimas per 30 dienų.

„Elektroninės parduotuvės atidarymas ilgai laukta, labai svarbi bei džiugi žinia. Tai šventė ne tik mums, bet ir mūsų klientams. Kad šventė būtų dar linksmesnė, parduotuvėse dovanosime specialius nuolaidų kuponus, kuriuos bus galima panaudoti „Reserved“ elektroninėje parduotuvėje bei gauti nuolaidą visam pirkinių krepšeliui. Tai puiki bendradarbiavimo pradžia”, – pasakojo UAB „LPP Lithuania“ reklamos vadybininkė Alma Vitkutė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat šią savaitę atidaroma ir „Mohito“ elektroninė parduotuvė, o kitų prekės ženklų, t.y. Cropp, House ir Sinsay, elektroninės parduotuvės oficialiai bus atidarytos dar šių metų pavasarį. Taigi laukti liko visai nedaug.

Šiuo metu „LPP Lithuania“ valdo 28 parduotuves visoje Lietuvoje: 7 „Reserved“, 7 „Cropp“, 5 „Mohito“, 5 „House“ ir 4 „Sinsay“.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų