• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiosios Britanijos reklamos agentūra WPP pasitelkė į pagalbą Anglijos futbolo lygas, aiškindama, kaip pasaulio ekonomikos auga skirtingais tempais, skelbia „The Telegraph“.

REKLAMA
REKLAMA

„Premier“ lyga.

WPP čia mato BRIC šalis – Braziliją, Rusiją, Indiją ir Kiniją, „Next 11“ vienuoliktuką – Bangladešą, Egiptą, Indoneziją, Iraną, Meksiką, Nigeriją, Pakistaną, Filipinus, Pietų Korėją, Turkiją, Vietnamą. Taip pat į šią lygą papuola Kolumbija, Vietnamas ir Pietų Afrika. Taip pat WPP šiai lygai priskiria ir naująją žinisklaidą, vedamą į priekį asmeninių kompiuterių, mobiliųjų telefonų, socialinių tinklų ir vaizdo informacijos.

REKLAMA

„The Championship“.

Čia dominuoja JAV ir Vokietija. Pirmoji dėl savo dydžio, imigrantų, verslininkų kultūros bei žmonių ir gamtos resursų. Tuo tarpu Vokietija čia pateko dėl didelę pridėtinę vertę kuriančios pramonės bei į eksportą orientuotos ekonomikos.

Pirmoji lyga.

Šioje divizijoje žaidžia Vakarų Europa, pirmiausiai Jungtinė Karalystė, Prancūzija, Ispanija bei laikraščiai ir žurnalai. Tiesa WPP tikisi, kad Britanijai valdžios planai sumažinti biudžeto deficitą ir ilgalaikę skolą gali padėti iškopti į aukštesnę lygą.

Antroji lyga.

Japonija nukrito į šią lygą, nes jos trečia pagal dydį ekonomika buvo sustingusi ilgiau nei dvejus metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų