Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Klaipėdos uosto kompanijoje... Ten visos veikiančios kompanijos yra Klaipėdos mafija, pametanti kiek Uosto direkcijai ir merijai.
Negi niekam dar neužkliuvo? Kodėl ten neįsileidžia užsienio kompanijų apart kažkokių nuo senų pradžios laikų Maersk ar Msc...
Aha .o kas atsakys už sugadintus kelius ...juk Lenkams čia veža ..čia ne Lietuvai priklauso ....
ar jau taip būtina pamatyti kiekvienam - juk tai darbas ,gamyba o ne parodu muziejus ar architekturinis paminklas - baikite nesąmones, ięškoje sensacijų - va taip ir pritraukia žioplių ir įvyksta nelaimingi atsitikimai
@Albinas istorinis ivikis daugiau tokiu nepamatysi
kuras brangs
Vokietijoje mačiau nakti vežė,ir niekas netradeliojo kaip čia,gatvės siauros,asfaltas neatlaikys,klounai.
Ir vėl Lans(Z)bergis kaltas?
@Q Be abejo. Juk visi vatnikai tik jį visada ir kaktins.
@Simfer išmok rašyt be klaidų berašti, o paskui visus vatnikais vadink...
Labai įdomu. Šit, kokie svarbūs reikšmingi, sudėtingi darbai vyksta mūsų šalyje. Pagarba visiems, prisidėjusiems ir kūrusiems šį objektą.
Absurdo teatras. Tai gal kitas žingsnis bus vežti 200 metrų ilgio krovinius, pav. vėjo jėgainės bokštus? O gal dangoraižius 500 m, surinktus gamykloje - juk gamyba būtų pigesnė? Aš tai vežčiau dujotiekio vamzdyną kokių 10 km ilgio, o gal ir per visą Lietuvą - 3D spausdintuvu spausdini ir stumi į kelią - kam čia tų surinkimo darbų?
pragiedruliai rašytojų danguje, galų gale iš 5 ar 6 karto įvardintas realus agregato svoris - 2200 tonų, o iki tol rašytinėse sapalionėse buvo minimas 12 tonų svoris.
Įspūdingas krovinys.
@Danutė ė su 3D galėjo pigiau ir vietoj atsispausdinti.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų