Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Krizės metu lankytojus gali privilioti tik sumažinęs, o ne pakėlęs kainas. Čia ir arkliui aišku. Tik ne kai kuriems Palangos verslininkams. Kai bankrutuos -gal tada supras... Didžiausias biznis būna tik iš didžiausios apyvartos. O ji įmanoma tik esant mažiausioms kainoms. Arba geriausiam kainos ir kokybės santykiui. O Palangoje jau ir pernai tas santykis daug kur buvo tragiškas... Sėkmės "verslininkams".
Ponai verslininkai, išmokit bendrauti su klientais, nekelkit kainų iki kosmoso ir išjunkite šlykštų rusišką popsą. Pradžiai. Tada gal ką ir jaudins jūsų bėdos.
Tegul dar kainas padidina, tada tikrai "turės" pelno. Jau dabar į Palangą važiuoja tik iš Airijos grįžę debilavoti darbininkėliai, kuriems svarbu prisigerti ir kam nors į snukį duoti.
Negali Palangoje viskas kainuoti 3-4 kartus brangiau nei kitur. Nemoka daryti biznio normaliom kainom, tai bankrutuos. Ateis kiti, kurie nenorės, kad viskas atsipirktų per 1-2 metus, o galvos apie ilgalaikį verslą. Taip pat nereikia norėti per 3 mėnesius užsidirbti visiems metams.
nieko nieko, sioks toks reality-check'as... reikia ismokti bent elementarios aptarnavimo kukturos ir manieru, nes pinigai patys nebegs taip, kaip pernai ar uzpernai... teks imtis bandymu suvokti apie tai, kas yra restoranu vadyba ir kaip pritraukti klientu... pabreziu sita zodi - PRITRAUKTI - nes ligi siol, panasu, kad tebuvo mokomasi kaip susirinkti pinigelius uz tragiska servisa ir labai vidutini maista. Taigi sekmes mokantis ir gerinant paslaugu kokybe.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų