
Kitoje gausioje FWD Pro įskaitoje, kurioje dalyviai pasirinkę priekiu varomus automobilius, pirmasis trejetukas nepasikeitė. Dar prieš šeštojo etapo startą pergalę čia užsitikrinęs buvo suomis Jyrki Niemela, todėl net ir nesurinkęs taškų jis būtų tapęs čempionu. Būtent taip ir nutiko – suomis septintajame greičio ruože patyrė avariją, tačiau per metus sukaupto rezervo pakako sau už nugaros išlaikyti atitinkamai antrą ir trečią vietas pasidalinusius Tomasz Moskala iš Lenkijos ir portugalą Emanuel Figueiredo.
Greičiausi iš mūsų šalies atstovų visais ratais varomos technikos įskaitoje buvo Arnas Kerbelys, Gedvydas Dobiliauskas bei Mantas Meduneckis, kurių trejetukas prieš ir po paskutiniojo etapo nepasikeitė. Priekiu varomoje įskaitoje nugalėjo Robertas Kulikauskas, antras liko Eimantas Jankus, o trečias – Tomas Černiauskas.
Lietuvių AWD debiutantų įskaitoje prieš paskutiniojo etapo startą pergalę savo rankose laikė Virginijus Magelinskas, tačiau dėl antrosios ir trečiosios vietų įvyko rokiruotė tarp dviejų brolių, kuomet septintajame greičio ruože suklydus Eitvydui Raliui, iš jo antrąją vietą išplėšė Mantvydas Ralys. Priekiu varomų automobilių FWD debiutantų įskaitoje tarp lietuvių – ir realiame Lietuvos automobilių ralio čempionate R2 techniką pilotuojančio dalyvio pavardė: nors Vladas Jurkevičius įskaitoje paskutiniame etape surinko maksimalų taškų kiekį, Pauliui Daukševičiui susikrauto rezervo kituose etapuose pakako nugalėti. Trečias šioje įskaitoje liko Laurynas Razas.
Šiuo metu LASF Ralio komitetas intensyviai formuoja ateinančio sezono kontūrus. Drauge su juo paaiškės ir būsimo e-LARČ sezono etapai. Pastarieji kaip ir šiemet vyks likus savaitei iki realaus etapo ir tęsis šešias dienas. Organizatoriai apie 2020 metų pirmenybes bei jo naujoves žada informuoti artimiausiu metu.
Nuoroda į etapo rezultatus.

