REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Marty Metro idėja apie panaudotų daiktų perpardavinėjimą visuomet atrodė itin patraukli. Jį žavėjo tai, kad kai kurios parduotuvės parduoda kitiems žmonėms jau nebereikalingus daiktus. Ir, be abejo, tai daro už mažesnę kainą. Štai pavyzdžiui, internetinės parduotuvės „eBay“ veikla – čia yra perpardavinėjama viskas, nuo aprangos iki sporto inventoriaus. „Ir jie remdamiesi šiuo principu sugebėjo tapti milijonų dolerių vertės kompanija. Tiesiog parduodami panaudotus daiktus pigiau“, - „Entrepreneur.com“ aiškina ponas Metro.

REKLAMA
REKLAMA

Rado sprendimą kartoninių dėžių problemai

Metro prisimena, kai dar prieš keliolika metų su savo žmona diskutavo apie tai, jog į naujus namus persikraustantys žmonės vėliau niekaip negali atsikratyti įvairiausių dėžių ir dėžučių, naudotų savo daiktų perkėlimui. „Jie bando jas suplėšyti, sulankstyti, kompaktiškai supakuoti, bet jos vis vien netelpa į šiukšlių konteinerius“, - įžvalgiai kalbėjo Metro. Diskusija su žmona Metro įkvėpė ir jis nusprendė žmonėms padėti išspręsti kartoninių dėžių atsikratymo problemą. Vyriškio idėja buvo paprasta. Tiesiog padėti užmegzti bendradarbiavimą tarp žmonių, kurie turi prikaupę nereikalingų kartoninių atliekų, ir tų, kuriems tokių kartoninių dėžių reikia. Savo ruožtu tai dar prisidėtų ir prie aplinkos gražinimo, mat sumažintų šiukšlinimą kartoninėmis atliekomis.

REKLAMA

Ir nors toks verslo planas Metro atrodė labai perspektyvus, bet verslo pradžia vyriškiui buvo sudėtinga. Mažmeninis dėžių perpardavinėjimas nugramzdino Metro verslą į skolų liūną. Vyriškis suprato, jog yra būtina pakeisti kai kuriuos verslo principus ir pasitelkti daugiau technologinių inovacijų. Bet pačia savo ekologiškumą skatinančio verslo idėja Metro niekada nesuabejojo. Visgi vyriškiui prireikė bent penkerių mokymosi ir patirties kaupimo metų, kol jo verslas tapo tikrai sėkmingu. Dabar verslininko kompanijos veiklos apimtys siekia beveik 10 milijonų dolerių.

REKLAMA
REKLAMA

Verslo pradžia  – su skolomis

„Tėtis manęs jau iš pradžių klausė: „Vaikeli, ar perpardavinėdamas kažkokias kartonines dėžes tu uždirbsi bent tiek, kad galėtum susimokėt savo mokesčius?“. Visgi tuomet tikėjau, kad viskas bus gerai“, - verslo pradžios istoriją pasakojo Metro. Bet tėvo skepticizmas pasitvirtino. 2002 metais įkurta įmonė „Boomerang Boxes“ netapo pelninga ir sukaupė 300000 dolerių skolą, kurios Metro dar ir dabar iki galo negrąžino.

Visgi Metro nepasidavė ir tiesiog šiek tiek pertvarkė verslą, savo įmonės veiklą perkeldamas į internetą. Internetinė prekyba kartoninėmis dėžėmis anksčiau būtų buvęs sunkiai suvokiamas verslo žingsnis. Juk mažos vertės prekių – o kartonines dėžes vargu ar galėtume laikyti brangia preke – pardavimas internete visiškai neapsimokėtų vien dėl didelių prekių išsiuntimo ir pristatymo paslaugų įkainių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visgi šį kartą Metro viską apgalvojo kiek įžvalgiau. Sukūręs internetinį puslapį „Usedcardboardboxes.com“, vyriškis prekių, tai yra kartoninių dėžių, distribuciją patikėjo trečiosioms šalims – krovinių pervežimo ir pristatymo kompanijoms. Taip kartoninių dėžių perpardavinėjimas tapo efektyvesnis ir pareikalavo mažiau kaštų. Juo labiau, jog su Metro bendradarbiaujančios logistikos kompanijos yra įsikūrusios strategiškai parankiuose taškuose – didžiuosiuose JAV miestuose.

Taigi Metro verslas po truputį išsiplėtė tiek geografiškai, tiek ir savo apimtimis. Vyriškio kompanija pradėjo supirkinėti ir perpardavinėti dėžes ir iš didžiųjų JAV korporacijų. Parduodamų dėžių kiekiai taip pat ženkliai išaugo. Kompanijos dabar gali užsisakinėti šimtus tūkstančių dėžių, be to, savo nuožiūra gali atsirinkti, kokių išmatavimų kartoninės dėžės jas tenkintų labiausiai. „Usedcardboardboxes.com“ suteikia galimybę savo klientams realiu laiku sekti, kokia yra kartoninių dėžių pasiūla. O pačias dėžes galima užsisakyti tiesiogiai iš konkrečioje vietoje esančio distribucijos centro. Ir visą tai galima atlikti internetiniame puslapyje ar tiesiog mobiliuoju telefonu.

REKLAMA

Kuria atsakingesnės visuomenės požiūrį

Metro kompanijos klientai teigia, jog naudojimasis „Usedcardboardboxes.com“ paslaugomis ne tik padeda sutaupyti pinigų, bet ir prisideda prie ekologiškai atsakingesnės visuomenės kūrimo. „Mes prisidedame prie to, jog tai taptų kultūriniu reiškiniu. Mes perkame dėžes, kurios anksčiau jau buvo naudotos, o pakartotinis jų panaudojimas padeda išvengti beprasmiško atliekų kaupimo ir užterštumo didinimo“, - didžiavosi vienas iš Metro kompanijos klientų.

Savo sūnumi didžiuotis gali ir Metro tėvas. Sūnaus milijoninis verslas jam jau tikrai leidžia susimokėti savo mokesčius. Jo kompanija turi šimtus verslo klientų, tarp kurių yra ir stambiausių JAV korporacijų. O svarbiausia, Metro verslas bent kažkiek prisideda prie ekologiškai tvarkingesnės aplinkos kūrimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų