REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nissan DeltaWing", automobilininkų klubo „de l'Ouest" (ACO) pakviestas dalyvauti „Garage 56“ klasėje, pristatančioje naujas technologijas, Le Mano trasoje įveikė bandomuosius 54 ratus. „Nissan DeltaWing" komandos vairuotojai buvo Michaelas Krummas, Satoshi Motoyama ir Marino Franchitti.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip skelbiame oficialiame „Nissan“ pranešime, komanda iš esmės nepatyrė jokių problemų visą dieną. Jai pavyko įveikti visus ratus, beveik visus su tuo pačiu „Michelin" padangų be protektoriaus komplektu. Tik važiuojant vieną ratą šlapiomis padangomis, kai užklupo trumpalaikis lietus, todėl teko jas pakeisti, tačiau tai buvo vienintelis kartas per visą dieną.

REKLAMA

„Nissan Deltawing“ (nuotr. Gamintojo)„Nissan Deltawing“ (nuotr. Gamintojo)

Greičiausiai įveiktas dienos ratas buvo per 3 min. ir 47,980 s, už vairo sėdint Motoyama. „Nissan DeltaWing“ koncepcijos autoriaus Beno Bowlby išsakytos mintys: „Aš tikrai labai džiaugiuosi šios dienos rezultatais. Mes įrodėme ACO, kad atitinkame jų pateiktus kriterijus – apvažiuoti ratą per maždaug 3 min. 45 s, beveik panašiu tempu sustojant boksuose, kaip ir kiti. Mes labai arti šio laiko. Taigi šiandien mums nusišypsojo didelė sėkmė.“

REKLAMA
REKLAMA

Abu vairuotojai – Motoyama, kuris nedalyvavo Le Mano lenktynėse nuo 1999 m., ir  Krummas, kuris nelenktyniavo čia nuo 2005 m., turėjo įveikti 10 privalomųjų kvalifikacinių ratų, kad galėtų dalyvauti lenktynėse.

„Nissan Deltawing“ (nuotr. Gamintojo)„Nissan Deltawing“ (nuotr. Gamintojo)

„Mums buvo svarbu, kad Michaelis ir Satoshi įveiktų kvalifikacinį etapą ir dalyvautų lenktynėse. Mes gana lengvai to pasiekėme.  Iš tiesų džiaugiuosi kiekvienu, prisidėjusiu įgyvendinant „Nissan DeltaWing" programą. Teko nudirbti milžinišką darbą. Todėl labai malonu, kad šiandien taip pasisekė", – pasakojo Marino Franchitti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2012 m. „Nissan“ Le Mano 24 val. lenktynių kampanija prasidėjo visu pajėgumu birželio 3d. nuo oficialių bandymų, per kuriuos paaiškėjo, jog daugiau nei pusė LMP2 klasės automobilių yra varomi „Nissan“ variklių. Visi vairuotojai įveikė 10 privalomųjų ratų ir galės dalyvauti 2012 m. lenktynėse.

Satoshi Motoyama (nuotr. Gamintojo)Satoshi Motoyama (nuotr. Gamintojo)

Šis bandymas ženklina Martino Brundlo sugrįžimą į Le Mano trasą, kurioje jis kausis už „Greaves Motorsport“ komandą kartu su savo sūnumi Alexu, dalyvaujančiu savo pirmosiose Le Mano lenktynėse, ir pirmuoju „Nissan GT Academy“ nugalėtoju Lucasu Ordonezu. Antrasis „GT Academy“ nugalėtojas Jordanas Tressonas šiandien taip pat pirmą kartą išbandė nepakartojamą Le Mano trasą su „Signatech Nissan“ LMP2 klasės automobiliu.

Po sėkmingo Lucaso Ordonezo debiuto Le Mano lenktynėse 2011 m. Jordanas Tressonas tampa antruoju „GT Academy“ nugalėtoju, patekusiu į Le Mano 24 val. lenktynes. Tai pirmas kartas, kai du „GT Academy“ nugalėtojai – Jordanas, atstovaujantis „Signatech Nissan“, ir Lucasas, lenktyniaujantis su „Greaves Nissan“, taps varžovais pasaulinio lygio lenktynėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų