Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
nezino. kad sumazinus fiz asm paj mokesti iki 15 % biudzeto susinkimas padides. Kai Kirkilas nezino, tai ir bijo ta daryti Klauso Sudziaus, kuris zino tik viena, kaip sugalvoti naujus mokescius Jau dabar nuo kiakvieno zmogaus uzdirbto lito i bidzeta patenka 91 centas Kur tai matyta.. #) % bidfzeto lesu suryja valstybes aparats. Ar gaila seimui Lietuvos ir vos gyvu jos eiliniu pilieciu? Ne ir nemano gaileti ju nei Kir4kilas nei Kubilius.
Linkiu sekmes progresiniams mokesciams.
„Vienas dėl to taip ir neįstengia nusipirkti naujo švarko ar dviračio vaikui, antram pritrūksta pinigų pasikeisti garso sistemą savo „merse“ į daug daug geresnę „ ... skaitau ir dar kartą pasitikrinu tokio opuso autoriaus pavardę.
Tuomet pagalvoju , jei tokio lygio ir erudicijos ekonomistus išmuša iš balno socialinės nelygybės problematika , tai ką mąstyti eiliniam piliečiui ?
Mokame didžiausius mokesčius Europoje . Dalinames pagrindine prizine vieta su Italija. Tvirtinu tai , nes pats skaičiavau ir lyginau. PVM (18) , pajamų (27) ,sodra (34) kur dar akcizai energetikai(10) bei kt. Ekonomikos augimui tokie skaičiai yra ypač žalingi. To rezultatas : pigesnių masinių darbų gamyba keliama į Baltarusija , o brangesnė išvis į Lietuva neateina .
Kitas klausymas , kaip pabėgę iš kišenės pinigai panaudojami. Tie 30milijardų valstybės valdymui ar sveikatos apsaugai ? Ar turite tam pretenzijų ?
Jei "efektyviai" tai pvz Kapitalizmo lopsyje, - anglijoje min uzdirbantis(ekviv. 600 lt lietuvoje) "efektyviai moka apie 4%, o didesnes(liet elvivalentas >8 -10 tkst) >35%. Kokie begedziai!
Mokesčius galima „patobulinti“ tik vienu būdu - mažinant iki visiško panaikinimo. Dabar jie daugiausia tarnauja tik politinių grupuočių interesams patenkinti, daugeliui naiviai tikint, kad apmokestinimas kelia gerovę. Politinių sprendimų kaina didelė - infliacija, nedarbas, skurdas, demografinės problemos, emigracija.
Mokesciu mazinimas arba didinimas savaime nera nei geris nei blogis. Tai priklauso nuo valstybes ekonomikos issivystymo, verslo ciklu, ir t.t. ir pan. Kai kuriais atvejais valstybeje mazinti mokescius yra l.gerai, o kai kuriais l.blogai. Ir tai yra objektyvi gyvenimo realybe.

Hau.
Biurokratu armija, Valstybes aparatas sueda 30 proc 7.2 mljrd Lt. is biudzeto - 24 mljrd. lt.
Bet ekonomikos teorijoje yra tokia sąvoka "trade-off "*: polit., ekon. šnek. kompromisas; suderinimas, abipusė nuolaida ". Tai kur tie kokių desėtkos ekonomistų kompromisai, suderinimai, abipusės nuolaidos?-----------------Visuomenei užversti apmokamų ekonomistų problemų sprendimą nežmoniška. Negražu. Tautos atsilikimo priežastis.
-----------*) pvz, prof. D.Audretsch: ""trade-off between economic concentrationand productive efficiency on the one hand,and decentralization and democracy on theother...".
Autoriau, jei neismanai - nerasyk. Realusis (effective) GPM tarifas uzdirbanciam 600 Lt - 13%, 0 uzdirbanciam 6,000 Lt - 26%. Nemazos dalies gyventoju pajamos (kaip greiciausiai ir tamstos) apsimokestina 15%, dirbantys su verslo liudijimais moka tik simboliskai.
Galimybe is pajamu atskaityti tam tikras islaidas realuji GPM tarifa dar sumazina. Problemos yra kitur, o ne nedifirencijuotame tarife.
Ekonomikoje dėl kai kurių dalykų nėra vienareikšmiškos nuomonės. Yra pliusai, yra ir minusai. Apie tai uzsimena prof. Cicinskas. Pati visuomene turi apsispresti koks modelis jai geriausias.

REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų