Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
VISKO gyvenime gali pasitaikyti tame tarpe ir kelyje atvykstant i uostair nevisi tik pijokai ar degradai veluoja VISKO PASITAIKO I R AUTO IVYKIU IR MASINOS GEDIMU Maciau kaip SVEDIJOJE keltas nuleido is naujo trapa ir paeme atomobilinors jau ruosesi isplaukimui O TOMS PANELEMS TOLIAU NIEKO NEMACIUSIOMS TIK SAVO KIEMA NERA KO VAIPYTIS O IR TAI KOMPANIJAI KELTU TAI GARBES NEDARO jei laivas dar stovejo niekas nebutu atsitikes kad butu paejusi kuri mergina ir priregistravusi pranesant laivo ar kompanijos keltu administracijai TIK GRAZUS POELGIAI GYVENIMA IR PASAULI DARO GRAZESNIU DARYKIME GERUS DARBUS O NE AKLAI VADOVAUKIMES TIK INSTRUKCIJA JUK JI TIK POPIERIUJE SUGULDYTI ZODZIAI O KUR ZMOGAUS JAUSMAIIR KAIP JAUCIASI JIS PATYRES TOKI SUKRETIMA JUK SIAME TECHNIKOS PASAULYJE GALI ATSITIKTI VISIEMS
Jie tai gali atsaukineti laikus del blogu salygu!!Visko pasitaiko, kas nori veluoti ir prarasti pinigus.Padarytu bent kokia nuolaida!!Keliones juk nepigios!
Kažkaip Lietuvoje visi, ypač komentatoriai mėgsta būti teisuoliais. Visiems juk aišku, kad žmogus pavėlavo ir nebūtinai turėjo plaukti. BET... Labai keista, kaip tiems patiems teisuoliams nėra savaime suprantama, kad turėtų būti maloniai bendraujama, paaiškinama, ieškoma, kaip situaciją išspręsti, kad ABIEMS pusėms tiktų. Dažniausia užsienio praktikose būna du būdai 1) Mandagiai bendrauti, sakyti, kad ne, užglaistyti viską supermaloniu bendravimu, bet nieko negalime padėti. 2) pasakyti, kad ne, bet parodyti gerą valią ir suteikti nuolaidą kitai kelionei arba perkelti bilietą kitai dienai. 3) Pakalbėti su kolegomis ir rasti būdą, kaip žmones su bilietus praleisti, nes tą tikrai galėjo padaryti, tereikėjo šiek tiek noro padėti. Sakot patys kalti, kad vėluoja? Gal, bet po tokio aptarnavimo daugiau ir nebekeliaus su šia kompanija. O įsivaizduokit, būtų skyrę laiko ir parodę, kokią išimtį daro, kaip rūpinasi, šiek tiek švelnumo ir gero žodžio... Ne tik visada rinktųsi, bet ir kitus ragintų rinktis... Didžiosios firmos jau seniai suprato pagarbaus požiūrio galimybes, todėl "klientas teisus" net ir tada, kai neteisus. Galėjo praleisti. Arba galėjo ieškoti kitų kompromisų. Arba galėjo nepraleisti, bet gražiai apkalbėti ir su rūpesčiu akyse paaiškinti, kodėl. Tokie yra 21 amžiaus standartai, o ne "pats kaltas, bus jam pamoka". Čia praėjusio amžiaus logika - dabar su tokia didelio verslo nepadarysi, ir ne be reikalo.
Bus žmogui gera pamoka. Kitą kartą nevėluos.
Man pasibaigus testo galiojimo laikui,neileido i kelta Amsterdame,bet patare ryta pasidaryti nauja testa ir su tuo paciu bilietu leido plaukti kita diena i Škotija
Dfds nepagarbiai bendrauja, net atsiprašyti nesugeba jei del ju kaltes keltas atšauktas.
Būtų pasiūlęs rublių, būtų sutvarkę, ir straipsnio nebūtų.
Neseniai mano vaikai plaukė keltu iš Klaipėdos į Kylį,keltas vėlavo išplaukti 1val 15 min,ir nieko!Žmonėms nebuvo nė paaiškita,kodėl toks vėlavimas?????Išeina taip ,jei žmogus pavėlavo tai viska-s,supratimo,žmogiškumo nulis,bet jie gali !!!!!!!!
Ten yra du laivai ir dvi komandos.Viename laive komanda suderint,žiauriai paslaugus personalas,o kitame ššš....kruva.O šiaip reikia rašyti oficialius skundus,nes tikrai jie labai reaguoja dėl darbuotojų ir patys darbuotojai bijo keleivių skundų,nesvarbu dėl ko.Dėl kajučių,maisto ar šiaip aptarnavimo.Tai rašykite drąsiai!Ypač neadekvatus sėdi stambus vyras su barzda administratorius,kur registruoja keleivius.Nesuprantu kas jį priėmė į darbą!Tragedija!Visiškai nekomunikabilus,neadekvatus.Po tokio aptarnavimo daugiau nebeplaukiau.
Dabar bent jau pats kaltas
Dabar bent jau pats kaltas
Pamenu labai senais laikais dėl to vėlavimo Klaipėdos policija rankas gerokai pasišildydavo: stabdydavo ir užsimindavo, kad protokolą rašys laaabai ilgai, reikšmingai paklaussami "Tai ką siūlai?". Ir jei nieko nepažeidi, tai ne problema, "mes surašysim, paskui galėsi skųstis", o keltas tai bus išėjęs.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų