REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bene perspektyviausias mūsų šalies modelis – Edita Vilkevičiūtė tapo naujausių „Dior“ kvepalų „Escale a Portofino“ reklaminės kampanijos veidu.

REKLAMA
REKLAMA

Mados aukštumose triumfuojanti lietuvė savo darbų sąraše jau turėjo vieną parfumerijos reklamos kontraktą („Versace“), o naujausias pasiekimas modeliui atnešė ne tik milžinišką šlovę, bet ir nemažą honorarą, mat „Dior“ kampanijos vertė siekia daugiau nei 100 tūkstančių dolerių!

Edita yra pirmoji mūsų šalies manekenė, gavusi tokio aukšto lygio pasiūlymą. Tikėkimės, jog ši podiumų gražuolė ir toliau visus žavės nepriekaištingais darbais, o mes skubame į parfumerijos parduotuves, ieškoti naujausio „Dior“ aromato.

Erika Vyšniauskaitė


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų