
Po truputėlį atsigaunantis gamintojas pradėjo galvoti ir apie naujų modelių kūrimą. Procesą, kuris yra beprotiškai brangus, tačiau „Lotus“ vadovo teigimu, kompanijai dirbant pelningai, jie gali sau tai leisti.
Jean'as-Marc Gales atskleidė, jog naujos kartos „Elise“ naudos visiškai naują platformą, kuri bus lengvesnė, universalesnė ir atitiks aukščiausius saugumo reikalavimus. Naujasis modelis bus kuriamas atsižvelgiant ne tik į Europos, bet ir Šiaurės Amerikoje gyvenančių „Lotus“ entuziastų poreikius. Ar tai reiškia, jog „Elise“ bus didesnis ir platesnis?
Pasak „Lotus“ vadovo, norint atitikti griežtus saugumo reikalavimus, automobilis bus penkiais centimetrais ilgesnis ir platesnis. Šie pakeitimai leis sumontuoti naujausią saugumo įrangą, šonines oro pagalves ir kitus reikalingus atributus. O kaip gi svoris? „Lotus“ vėdlys teigia, jog „Elise“ svoris išliks toks pats. Daugelį metų puikiai veikianti „Elise“ formulė nebus pakeista, tik truputėlį patobulinta.
Jean'as-Marc Gales teigia, jog „Lotus“ iki šiol nėra apsisprendusi kokius variklius naudos naujame „Elise“ modelyje, tačiau lengvas ir sportiškas automobilis greičiausiai naudos laiko patikrintus „Toyota“ motorus, kurie puikiai tarnavo ir tarnauja visuose „Lotus“ modeliuose.




